هنوز بحث جذب قوچان نژاد مطرح نشده است/ با 5 بازیکنی مثل امیری در پرسپولیس ناراحت نمی شویم

ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792773

لو رفتن باند چیز خوبی نیست اما ما پلیس نیستیم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر 5 بازیکن مثل وحید امیری در تیم داشته باشیم؛ ما هیچ غمی نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مقابل گلگوتا گفت: من از طرف خودم صحبت می کنم و این تصمیم باید از زوایای مختلف بازنگری و تجدید نظر شود. با وجود اینکه برای دوستان هیات انضباطی احترام زیادی قائل هستم، می خواستم بگویم که چنین تخلفاتی صورت گرفته است و خواهش می کنم هیات انضباطی رای نابرابر ندهد.

وی همچنین گفت: اقدامات لازم برای بازگشایی پنجره نقل و انتقالات انجام شده اما هنوز پنجره باز نشده است. بازیکنان تاجیک زمانی که ما آنها را جذب کردیم در رقابت بودند و در لیگ تاجیکستان بازی کردند و ما آنها را به دلیل رقابت و قیمت پایین به خدمت گرفتیم اما اگر می دانستیم پنجره بسته است واقعاً این انتقال را انجام نمی دادیم. . این دو عزیز کار خود را بسیار اخلاقی و حرفه ای انجام می دهند. طبیعی است که بازی را ترک کنیم، یک بازی دوستانه انجام دادیم، اما بازی رسمی با تمرین تفاوت زیادی دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقادات به خریدهای این باشگاه گفت: در این دو سال بازیکنان ارزشمند زیادی را از دست دادیم اما همیشه دیده اید که پرسپولیس برای حفظ ساختارش تلاش می کند و طبیعی است که وقتی بازیکنان کلیدی خود را از دست می دهید. زمان می برد تا فرم طبیعی خود را پیدا کند. هر یک از بازیکنان ما برای ما ارزشمند هستند، اما این تعادل بازار است و برای خرید بازیکن باید پول داشته باشید و ما سعی کردیم در انتخابی که داشتیم بهترین باشیم.

دستیار یحیی گل محمدی با اشاره به جدایی بازیکنان از سرخپوشان اذعان داشت: در دو سال اخیر در پست مدافع میانی مشکلات زیادی داشتیم و امسال هم آقایان نعمتی و ابراهیمی را گرفتیم. هر دو قدرتمند و ارزشمند هستند، اما در یک مثال خارجی باید بگویم; به عنوان مثال، زلاتان با پول وحشتناکی به بارسلونا می آید، اما این خوب پیش نمی رود. گواردیولا مربی بدی است یا زلاتان بازیکن بدی؟ اما شرایط تاکتیکی به گونه ای است که خوب پیش نمی رود اما علیرضا (ابراهیمی) باید بیشتر تلاش کند و نوبت به همه می رسد. کمال پیش از این در آخرین بازی خود مقابل ذوب آهن فصل گذشته بود و شرایط بسیار سختی داشت و مدتی طول کشید تا این مصدومیت را پشت سر بگذارد. بازیکنان باید صبر داشته باشند تا به موقع به تیم ما اضافه شوند.

مطهری درباره رونمایی از تیمش تصریح کرد: رونمایی از ترکیب اصلا خوب نیست و ما مربی پلیس نیستیم! ما باید حرفه ای باشیم تا از این اتفاق جلوگیری کنیم. اما رئال مادرید یا بارسلونا هم به عنوان فرم تیمشان در دنیا شناخته می شوند و ما روی این موضوع خیلی حساس نیستیم اما هواداران حساس هستند. ایرادی ندارد که سیستم خود را بشناسیم و برای ما مهم است که بجنگیم و جلو برویم.

وی همچنین تاکید کرد: رای ما به عنوان مربی برای داشتن بازیکنانی مانند وحید امیری بسیار خوب است. وحید بسیار حرفه ای و شخصی است. اگر پنج بازیکن مثل او در تیم داشته باشید، به عنوان مربی ناراحت نخواهید شد. اگرچه همه فرزندان ما توانمند و خوش اخلاق هستند، اما وحید واقعاً الگوست. ما مربیان در انتقال وحید همیشه با چالش های مشابهی روبرو هستیم. بسته به آرایش، مدل تاکتیکی و تحلیل حریف، این اتفاق می افتد. اینکه ما از وحید در پست دفاع چپ استفاده می کنیم، سعید حقایی در مسابقات قهرمانی آسیا تاجگذاری کرد و ما وحید را به جایگاه او رساندیم و هیچکس فکر نمی کرد این کار را انجام دهیم! او را به این سمت رساندیم و بعدها در تیم ملی از وحید در این پست استفاده شد. وحید قدرتمند است و این پتانسیل را دارد که شما می توانید در اکثر نقاط دنیا از آن استفاده کنید و ما بر اساس نیاز خود از آن استفاده می کنیم. به عنوان بال چپ، مدافع چپ، هافبک راست و خط حمله.

وی در پایان گفت: مربی باید این هنر را داشته باشد که بتواند بهترین بازی را از بازیکنان بگیرد. در این دو سال با وجود ترافیک سمت چپ زمین، می بینید که از آلیشیا به بهترین شکل ممکن استفاده کردیم. در اینکه تیم پرسپولیس نیاز به ترمیم و تقویت دارد شکی نیست اما به یقین می توانم بگویم که تاکنون صحبتی از کوچانژاد نشده است. با آقای گل محمدی و کادرفانی هنوز در مورد بازیکن به نتیجه نرسیدیم و این گمانه زنی رسانه ای است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید