بعد از اینکه ناراحت نشدند، بحث نوازش را مطرح می کنند

بعد از اینکه ناراحت نشدند، بحث نوازش را مطرح می کنند

علی خانمحمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: موضوع فقط روسری نیست بلکه موضوعات جدی تری مطرح می شود. در همین فضا یک سری بحث همجنس گرایی، نیمه برهنگی و بغل کردن در اماکن عمومی را مطرح می کنند، باید واقع بین باشیم.

جماران: سیدعلی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفت وگویی به موضوع پلمب برخی از مغازه ها به دلیل بی حجابی مشتریان پرداخت و تاکید کرد: «اگر مشتری دغدغه فروشنده و خودش باشد. کسب و کار، او باید با Slow سرعت خود را رعایت کند.”

در ادامه گزیده ای از این گفتگو را می خوانید:

ما از عامر با معروف حمایت می کنیم. اگر یک نفر بخواهد تذکر بدهد و در جاهای مختلف بخواهد از حمایت عامر به معروف برخورداریم. در صورت نیاز به پرونده قضایی می توانیم از طریق آن حمایت های لازم را انجام دهیم.

اگر مشتری نگران فروشنده و کسب و کارش است، خود مردم باید رعایت کنند. در نهایت، فروشنده باید بتواند در فضایی که کار می کند و مدیریت می کند، هشدار دهد. یعنی انتقال فضا به سمت مسائل فرهنگی و مثلاً به مراجعه کننده یادآوری شود که اگر می خواهید به این مرکز بیایید باید قانون را رعایت کنید.

ما نمی توانیم از رفتارهای هنجارشکنانه برخی از مردم کشور راضی باشیم و نادیده بگیریم. اکثریت مردم ما حجاب اسلامی را رعایت می کنند و به مسئله عفت عمومی توجه دارند. عده ای هنجارشکنی می کنند و قانون را زیر پا می گذارند.

نمی‌توانیم اجازه دهیم چند نفری که کشف حجاب می‌کنند و کاری انجام نمی‌دهند، این قضیه را نادیده بگیرند. بحث دستگاه های اداری مهم است، آن را اولویت بندی کرده ایم و دنبال می کنیم. لطفا توجه کنید. گروه های مختلف مردم به این نیاز دارند.

موضوع فقط یک روسری نیست، بلکه مسائل جدی تری مطرح می شود. در همین فضا یک سری بحث همجنس گرایی، نیمه برهنگی و بغل کردن در اماکن عمومی را مطرح می کنند، باید واقع بین باشیم.

ما یک ویدیو داریم که در آن مهمانی به آنجا رفت و مغازه دار گفت من این کار را نمی کنم. یا مثلا ربطی به کسی نداره. این قابل قبول نیست. اگر می خواهیم حاکمیت قانون را در کشور پیش ببریم، آحاد مختلف مردم باید رعایت کنند. البته در مجموع اصناف ما مؤمن، مؤمن و پایبند به این امور هستند. آنها باید بدانند که گروه خاصی مشکل ایجاد می کنند. یعنی در این شرایط اقتصادی شهروندی که ظاهر می شود باید حواسش باشد که با غیر قانونی برای مغازه دار یا فروشنده مشکل ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید