برنده دربی نقل و انتقالات شکست خورد; بررسی نقل و انتقالات استقلال

برنده دربی نقل و انتقالات شکست خورد;  بررسی نقل و انتقالات استقلال

فصل نقل و انتقالات نیم فصل دوم لیگ برتر دیروز به پایان رسید تا تیم ها آماده رقابت در نیم فصل دوم شوند. بیشترین فعال در این انتقال دو باشگاه استقلال و فولاد خوزستان بودند. فولاد کمک های زیادی کرد و افرادی مانند عارف آقاسی، آرش رضاوند، مهدی شیری و … را جذب کرد، اما استقلال نتایج زیادی گرفت، هرچند در لیگ برتر پیشتاز بود.
جدایی 8 بازیکن استقلال مورد انتقاد برخی از پیشکسوتان این باشگاه قرار گرفت و معتقد بودند تیمی که برای قهرمانی رقابت می کند نباید این همه نتیجه بگیرد. استقلال در 8 سفر تنها صالح حردانی و عزیزبک امانوف را جذب کرده است. با این حال فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در پاسخ به انتقادها گفت که چهره هایی مانند عارف آقاسی، امین قاسمی نژاد و بابک مرادی در لیست نبودند و با اختیار خود را ترک کردند. او از هر دو خرید خود دفاع کرد و مدعی شد که بعداً همه متوجه خواهند شد که او چه بازیکنان باکیفیتی را جذب کرده است.

* در زیر نگاهی داریم به ورودی و خروجی های استقلال:

مشارکت کنندگان: صالح حردانی و عزیزبک امانوف

نتایج: بابک مرادی، محمدرضا آزادی، فردین رباط، رشید مظاهری، متین کریم زاده، عارف آقاسی، آرش رضاوند و امین قاسمی نژاد.

مرادی: این بازیکن به دلیل اینکه روی نیمکت نشسته بود و به هواداران پیوست می خواست برود.

آزادی: مهاجم استقلال در نیم فصل تنها در یک بازی به میدان رفت و در لیست سقوط قرار گرفت. آزادی یکی از بازیکنانی است که نتوانست به تیم دیگری برود.

لینک: این بازیکن برای دومین بار در دو فصل اخیر به صورت قرضی راهی پدیده مشهد شد.

مشاهری: 13 هفته در خانه برای دروازه بان آبی و سفید کافی بود تا به مصاف دیگر رقیب سپاهان برود.

کریم زاده: بازیکن جوان آبی پوش با حضور ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی جایی در این تیم نداشت و به صورت قرضی به تیم مازندران پیوست.

آقاسی و رضاوند: این دو بازیکن در لیست حضور نداشتند اما آقاسی به دلیل مشکلات خانوادگی خواستار جدایی شد و رضاوند نیز به دلیل انتقاداتی که در صفحات مجازی به او وارد شد تصمیم به جدایی گرفت. رساوند برای اجاره به فولاد پیوست.

قاسمی نژاد: زمانی که قاسمی نژاد به استقلال پیوست، فرزاد مجیدی از پیروزی در دربی نقل و انتقالات صحبت کرد اما دوری از آبی ها باعث شد تصمیم به جدایی و رفتن قرضی به گل گهر سیرجان بگیرد تا برنده دربی نقل و انتقالات بازنده نباشد. .

دیدگاهتان را بنویسید