پرسپولیس در نقل و انتقالات ضربه خورد

پرسپولیس در نقل و انتقالات ضربه خورد

پرسپولیس فصل خوبی را سپری نکرد و قهرمان 5 دوره قبلی لیگ برتر، این فصل کورس قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کرد. در خصوص علت گل نخوردن پرسپولیس در این فصل و دیگر اتفاقات این باشگاه گفتگویی با سپه حیدری کاپیتان سابق این تیم انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

پرسپولیس بعد از 5 فصل نتوانست جام را بالای سر ببرد، در کل این فصل را چطور دیدید؟

به نظر من مشکل اصلی پرسپولیس نقل و انتقالات بد است. وقتی چند ستاره را در تیم ملی از دست می دهی باید بازیکنانی را جذب کنی که در یک سطح باشند. خریدهای پرسپولیس در این فصل هم بازیکنان خوبی بودند اما مدتی طول کشید تا در تیم بزرگی مثل پرسپولیس جا بیفتند. پرسپولیس چند ماه بود که هیچ مدیرعاملی نداشت و هیچکس هم به آن توجهی نداشت. پنجره بسته ای که هر هفته اتفاق می افتاد و بی پولی باعث شد که پرسپولیس اصلا خودش نباشد. اگر اجازه می دادند پرسپولیس خودش باشد، باز هم قهرمان می شد، اما ماجرا طور دیگری رقم خورد.

وزیر پرسپولیس گفت: پس از قهرمانی پرسپولیس در سال های اخیر، هواداران استقلال قهرمانی این تیم را زیر سوال بردند. اتفاقی که امسال برعکس شد. به عنوان یک جانباز در مورد چه چیزی صحبت می کنید؟

ببینید ابتدا باید بگویم که هیچکس نمی تواند قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال ببرد، چون با صلاحیت کامل به دست آمده است. در کل من معتقد نیستم که وزیر آنها را قهرمان کرده است. درست است که اشتباهات داوری به نفع استقلالی ها بود، مدام به عنوان 2 امتیاز بازی با گهر گهر کمک می کردند یا همیشه پول داشتند، اما فکر می کنم پرسپولیس قهرمانی را به حریف داد و مانع از کسب ششمین قهرمانی متوالی آنها شد. پیروزی ما امتیازات زیادی را در چند بازی رایگان از دست دادیم و این ما را از مسیر خارج کرد. باز هم می گویم در همه این اتفاقات اگر پرسپولیس مراقب بود باز هم قهرمان می شد. واقعاً در چند بازی به بدترین شکل ممکن امتیاز از دست دادیم.

خریدهای جدید پرسپولیس را چطور می بینید؟

باشگاه تا اینجای کار خوب عمل کرده و آنطور که پیداست با توپ پر وارد پنجره نقل و انتقالات شده است. بیرانوند و پورعلی گنجی که اصلا نباید تعریف کرد. آنها سال ها در تیم ملی بازی کردند و قطعا می توانند به پرسپولیس کمک کنند. در کنار علیرضا و مرتضی نام های ذکر شده از نظر من خوب و با کیفیت هستند اما امیدوارم هر خریدی که انجام می شود از لیست اول یحیی گل محمدی باشد و بازیکنان جذب تیم با کیفیت شوند.

رای بازی با تراکتورسازی هم اعلام شد اما در کمال تعجب هواداران پرسپولیس از میزبانی محروم شدند. منظورت چیه؟

واقعا عجیب بود هواداران پرسپولیس در زمان میزبانی این تیم چه نقشی در اتفاقات بازی داشتند؟ کمیسیون انضباطی می خواست همه را به نوعی راضی کند که این حکم را صادر کرد.

به نظر شما کادرفنی پرسپولیس نیاز به تغییر دارد؟

خب همین شوت 2 فصل قهرمان شد تیم را به فینال آسیا رساند و امسال نایب قهرمان شد. فکر می کنم باید این ضربه حفظ شود و فصل بعد هم همین افراد کار کنند. اگر فردی بخواهد برود باید یک مربی با کیفیت دیگر به تیم اضافه شود.

شما انتخاب نشدید تا اینکه از سوی پرسپولیس برای اداره آکادمی انتخاب نشدید و بعد شکایت کردید. این چیزی است که شما در مورد آن صحبت می کنید

به نظر من اتفاقی که افتاد اصلا زیبا نیست. من را برای مذاکره از دبی بردند. برنامه های من را دیدند و خیلی خوششان آمد اما قبل از آن آنها را انتخاب کردند که اصلا جالب نبود. نتایج تیم ها در فصل قبل نشان دهنده رکورد مردان است. همه ما می دانیم که یک رابطه بر شایستگی ارجحیت دارد. هلیلی به عنوان مدیرعامل توهین به باشگاه پرسپولیس و آکادمی آن انتخاب شد. جدا از آوردن مربی از تیم های دیگر به نظرم توهین به پیشکسوتان پرسپولیس بود. من عاشق پرسپولیس هستم و با قلبم حرف می زنم و قطعا در آینده تاثیر این انتخابات را خواهید دید. این حزب تنها یک ماه سابقه مربیگری در آکادمی دارد و سابقه دیگری در آکادمی ندارد. من کارم را در ایران و دوبی انجام می دهم اما دلم برای پرسپولیس می سوزد.

دیدگاهتان را بنویسید