آیا بمب از نقل و انتقالات استقلال می آید؟ حمله جدی به نقل و انتقالات

آیا بمب از نقل و انتقالات استقلال می آید؟  حمله جدی به نقل و انتقالات

استقلالی ها با جذب دو بازیکن جدید، ضعیف ترین تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی به حساب می آیند. جالب اینکه آبی پوشان پایتخت در بازار نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیست و دوم هیچ خریدی نداشتند و سپس عنوان ضعیف ترین تیم را از آن خود کردند. جواد نکونام در روزهای اخیر نسبت به عملکرد مدیران باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرده و علی حطر، مدیرعامل بلافصل استقلال با حمایت نکونام قول داده تا بازیکنان مورد نظر سرمربی پایتخت را به خدمت بگیرد.

نکونام در صحبت های خود به عدم جذب بازیکنانی مانند رضا اسدی و سعید عزت اللهی اشاره کرد و همچنین اعلام کرد که انتقال بازیکنانی مانند امیرحسین حسین زاده، مهدی قیدی و البته محمدرضا خالدآبادی منتفی است. به نظر می رسد پس از اظهارات سرمربی استقلال و گلایه های شدید او، جلساتی در باشگاه استقلال برگزار شده و آبی ها قصد دارند به سرعت در بازار نقل و انتقالات تابستانی کار خود را از سر بگیرند و جواد نکونام به دنبال او هستند تا رضایت خود را جلب کنند. سرمربی تیمش

مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان تنها بازیکنانی هستند که استقلال در بازار تابستانی به خدمت گرفت و در بین بازیکنان تمدید شده، محمدحسین مرادمند تنها بازیکنی است که می خواهد قرارداد خود را تمدید کند و جواد نکونام نیز گفته می شود حداقل 7 بازیکن داخلی و خارجی امضا کرده است. اعلام نیاز جالب اینجاست که طبق آخرین پیگیری ها از خط دروازه تا خط حمله، سرمربی آبی پوشان پایتخت به دنبال تقویت ترکیب خود است و گفته می شود آبی پوشان در روزهای آینده در پست های مختلف بازیکن جذب خواهد کرد. .

هیجک خالدآبادی از پرسپولیس به استقلال!

محمدرضا خالدآبادی با توجه به سنش یکی از چهره های خاص بازار نقل و انتقالات تابستانی به حساب می آید. با توجه به اینکه علیرضا رضایی یکی از سهمیه های بزرگسالان محسوب می شود، جواد نکونام در روزهای اخیر خواهان جذب دروازه بان تیم امید ایران شد و از سوی دیگر پس از جدایی احمد گوهری، هم تیمی های پرسپولیس به دنبال بازیکنی مناسب بودند. جایگزینی برای او و گفت که این گزینه است. هدف یحیی گل محمدی نیز محمدرضا خالدآبادی است.

دروازه بان 22 ساله فوتبال ایران که در ترکیب هوادار حضور دارد این روزها در اردوی تیم امید در ترکیه به سر می برد اما گفته می شود ساعتی پیش مدیران باشگاه استقلال با مسئولان باشگاه هوادار در خصوص خالدآبادی به توافق نهایی رسیده اند. استخدام. بازیکنان استقلال که ابتدا با طلب 11 میلیاردی این هوادار مواجه بودند، در نهایت با مدیران باشگاه تهرانی به توافق رسیدند تا 9 میلیارد تومان بابت آزادسازی رضایت نامه محمدرضا خالدآبادی پرداخت کنند و اگر اتفاق خاصی نیفتد. ، این دروازه بان یکی از خریدهای تابستانی استقلال خواهد بود تا آبی پوشان پایتخت به نوعی گزینه مورد نظر خود را از حریف سنتی خود بدزدند!

مدافع جدید استقلال اهل رفسنجان است

رافائل سیلوا قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد و شنیده ها حاکی از آن است که با وجود رایزنی های انجام شده، مدافع برزیلی تمایلی به بازگشت ندارد. همچنین عارف غلامی که فصل گذشته در ترکیب استقلال حضور داشت، پس از پایان قرارداد جواد نکونام جایی در اندیشه های جواد نکونام ندارد و سرمربی استقلال به مدیران این باشگاه اعلام کرده است که نیازی به تمدید قرارداد غلامی نیست. در شرایطی که آبی ها توانستند در نقل و انتقالات تابستانی آرمین سهرابیان را به خدمت بگیرند و قرارداد محمدحسین مرادمند نیز تمدید شود.

جواد نکونام برای آسودگی خیالش از خط دفاعی درخواست جذب یک مدافع میانی کرده است که در چند روز اخیر رایزنی مدیران باشگاه استقلال با ایمان سلیمی آغاز شده و گفته می شود با سلیمی و این مدافع باتجربه توافقات نهایی صورت گرفته است. که فصل گذشته در این تیم حضور داشت و مس رفسنجان حضور داشت تابستان آینده استقلالی خواهد بود. همچنین احتمال اضافه شدن یک مدافع جوان از آکادمی استقلال به شاگردان جواد نکونام وجود دارد که در این زمینه گفته می شود نکونام به دنبال استفاده از مهران فیض آبادی در لیست خود است، بنابراین با حضور 4 مدافع میانی (در صورت انتقال سلیمی) تایید شده است)، نگرانی هایی وجود دارد. کادر فنی استقلال باید از پست دفاع وسط برکنار شود.

دیدگاهتان را بنویسید