لیگ برتر فوتبال سرخابی های گمشده معروف فردا; رشید شکست خورد، کاپیتان های استقلال و پرسپولیس به دربی نمی رسند

ساعت: 19:47
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789232

بینندگان بزرگ بازی عالی؛ وریا و رسوند از آبی ها، سیدجلال و پهلوان از قرمزها

در پایان تمرین امروز لیست بازیکنان دو تیم برای دربی حساس فردا مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از رقابت های لیگ برتر و هفته هشتم، دربی نود و هفتم فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. در آستانه این دیدار و در آخرین تمرین دو تیم که امشب برگزار شد، مربیان لیست دو تیم را برای بازی مهم فردا اعلام کردند تا مشخص شود ستاره ها در دربی شکست خورده اند یا خیر.

*استگلال رشید از خط گذشت، وریا و رسوند نرسیدند
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که فرهاد مجیدی در پایان تمرین برخی از بازیکنان این تیم را در لیست دیدار مقابل پرسپولیس قرار نداد، بنابراین لیست بازیکنان این تیم تیم برای دربی مشخص می شود. اول دلتنگ “آبی ها” رشید مظاهری، دروازه بان این تیم بود که مانند دیدارهای گذشته از لیست تیمش خط خورد و همچنان از دست کادر فنی استقلال عصبانی است. رشید در تمامی دیدارهای گذشته استقلال از لیست خارج شده است تا حسینی و رضایی گلزنان استقلال در بازی فردا باشند.
آرش رضاوند هافبک آبی ها در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال حاضر شد اما با درد تمرین کرد. این بازیکن در بازی فردا در ترکیب تیم فوتبال استقلال حضور نخواهد داشت و سرمربی آبی پوشان به جای او از یک بازیکن جوان استفاده خواهد کرد.
اما مهم ترین غیبت استقلال در بازی فردا کاپیتان این تیم است. وریا گفوری که پس از دیدار با نفت آبادان در تمرین تیم استقلال شرکت نکرد، امروز در تمرین آبی پوشان حاضر شد اما در برنامه های گروهی تیمش شرکت نکرد. گفوری که با مصدومیت دوقلو مواجه شده بود امروز در ترکیب تیمش حضور نداشت تا مجیدی برای دربی روی این بازیکن حساب باز کند. با این شرایط گفوری مقابل پرسپولیس بازی نمی کند

* پرسپولیس؛ سیدجلال و پهلوان نمی رسند، کامیابی نیا قطار می کند
بازیکنان تیم پرسپولیس امشب (جمعه) آخرین تمرین خود را قبل از دربی 97 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
سیدجلال حسینی و احسان پهلوان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند و در تمرینات گروهی شرکت نکردند. این دو به دربی نمی رسند.
کمال کامیابی نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین روز گذشته (پنجشنبه) مصدوم شد و به دلیل تشخیص پزشکی نتوانست مراحل بعدی تمرین را دنبال کند، امروز در کنار دیگر بازیکنان پرسپولیس تمرین می کند.
آدینه قرمزپوش به مدت یک ساعت در هوای سرد در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کرد. با این حال بازیکنان برای تمام قسمت های تمرین آمادگی کامل داشتند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید