3 ستاره استقلال به دربی نمی رسند

3 ستاره استقلال به دربی نمی رسند

در حالی که حدود 24 ساعت تا بازی حساس دربی 101 باقی مانده است، ریکاردو ساپینتو بازیکنان مورد نظر خود را در اردوی پیش از بازی استقلال فراخوانی کرده است، این در حالی است که نام سه بازیکن مهم آبی پوش از جمله آرتور کوین یاماگا، ستاره فرانسوی، مشخص نیست. شناخته شده دیده می شود.

یاماگا که در ابتدای هفته با هماهنگی باشگاه استقلال به ایران بازگشت تا در تمرینات این تیم شرکت کند و برای دیدار با پرسپولیس آماده شود، به دلیل دوری از شرایط بدنی مناسب و مصدومیت نمی تواند در فینال شرکت کند.

این ستاره فرانسوی که در فصل گذشته لیگ برتر هفت گل به ثمر رساند و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود، با وجود تمرین و دویدن در روزهای اخیر نتوانست در کارهای گروهی شرکت کند و در نهایت به گفته ریکاردو ساپینتو به دلیل مصدومیت. جدی قطعا از لیست دیدار با پرسپولیس خارج شد.

سبحان حقانی، دیگر بازیکن استقلال که از هفته بیست و نهم لیگ برتر با آبی پوشان به این تیم بازگشت، به گفته ریکاردو ساپینتو، از ترکیب برای فینال جام حذفی کنار گذاشته شده و مانند کوین یمگا غایب است و در اردوی … تیم او همچنین دروازه بان ذخیره این تیم یعنی علیرضا رضایی است که برای بازی با پرسپولیس دیده نمی شود.

با این حال ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری پیش از دربی اعلام کرد که فردا صبح تست پزشکی نهایی از کوین یاماگا انجام خواهد شد تا وضعیت او بررسی شود. با این حال بعید است که این ستاره فرانسوی بتواند در دیدار فینال حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید