پرسپولیسی ها به سلامت به دربی می رسند؟

پرسپولیسی ها به سلامت به دربی می رسند؟

پرسپولیس باید قدرتمندتر از همیشه مقابل مس کرمان قرار بگیرد که در نیم فصل تقریبا شرایط مشابهی داشت اما در نهایت توانست از این دیدار به سلامت عبور کند و بدون باخت در دربی شماره 99 حاضر شود.

شاگردان گل محمدی در نیم فصل اول با تک گل شیخ دیابته مس کرمان را شکست دادند که در آن 4 بازیکن 3 کارت زرد گرفتند و هر کدام از این بازیکنان می توانستند هفته دوازدهم را با دریافت کارت زرد از دست بدهند.

اما در 14 آبان 1401 و در همان مسابقه ای که یحیی گل محمدی به دلیل بیماری کرونا روی نیمکت ننشست و حتی در ورزشگاه آزادی حضور نداشت، اسمار ویرا سرمربی سرخ ها شد و پرسپولیس با یک گل پیروز شد. برد باریک او مقابل مس پیروز شد. به گونه ای که شیخ دیاباته که در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شده بود با پاس زیبای سوروس رفیعی تک گل قرمزها را به ثمر رساند. ضمن اینکه هیچ یک از سه بازیکن اخطار شده در این دیدار کارتی دریافت نکردند و با خیال راحت برای بازی با استقلال آماده شدند.

حالا پس از گذشت بیش از 5 ماه، شاگردان یحیی دوباره با شرایطی مشابه به مصاف مس می روند. البته این بار با 6 بازیکن دیگر! نکته جالب اینجاست که همان چهار بازیکنی که در بازی خارج از خانه برابر مس 3 کارت زرد دریافت کردند و در آستانه محرومیت از دربی خارج از خانه قرار گرفتند، امروز همچنان 3 کارت زرد دارند و در آستانه محرومیت از دربی دوم هستند. دربی پا!

دیدگاهتان را بنویسید