فرشته نجات یحیی و پرسپولیس می رسند؟

فرشته نجات یحیی و پرسپولیس می رسند؟

پرسپولیس پس از شکست مقابل هوادار روزهای سختی را پشت سر گذاشته و یحیی گل محمدی تحت فشار زیادی است. قرمزها که صدر جدول را به سپاهان سپردند، فردا در دیداری بسیار مهم در اصفهان باید به مصاف سپاهان بروند. بازی ای که چالش جام حذفی را برای پرسپولیس و گل محمدی رقم خواهد زد. برد در این دیدار روحیه پرسپولیس را باز می گرداند و از بحران خارج می شود اما شکست پرسپولیس را در بحرانی دیگر فرو می برد و امید این تیم را برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کم رنگ می کند.

یحیی بیش از هر زمان دیگری به فرشته نجات نیاز دارد. به بازیکنی که کارش را انجام دهد و امید را به پرسپولیس برگرداند. پرسپولیسی ها در هفته های اخیر روحیه خود را از دست داده اند و همین را می شد در عملکرد آنها به وضوح دید. یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس مربوط به خط حمله است. با رفتن لوکادیا، پرسپولیس دیگر یک مهاجم چهاربعدی و شش بعدی در ترکیب خود ندارد.

دیابه که دوباره مصدوم شد، آل کثیر اصلاً آن بازیکنی نبود که هواداران انتظار داشتند و این بازیکن به طور جدی کنار رفت و عبدی که اصلاً فرصت بازی پیدا نمی کند. بنابراین یحیی امیدوار است که درخشش بازیکن جدید تیمش قفل کار او را باز کند. لئاندرو پریرا برزیلی که با قراردادی میلیونی راهی پرسپولیس شده بود دقایقی مقابل هواداران بازی کرد اما موقعیت های زیادی بدست نیاورد.

سهم پریرا از اولین بازی اش برای پرسپولیس چند گلوله برفی بوده است اما پرسپولیسی ها امیدوارند که بازیکن جدید تیمشان در بازی بزرگی مثل دیدار با سپاهان بدرخشد و برای آنها گلزنی کند. حال باید دید آیا می توان پریرا را فرشته پرسپولیس و گل محمدی نامید یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید