ستاره پرسپولیس فرشته نجات رئیس فدراسیون شد

ستاره پرسپولیس فرشته نجات رئیس فدراسیون شد

سعید محمد مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری پیش از دیدار با پرسپولیس به همراه شهاب عزیزی هادم، حمیدرضا مهرعلی و اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در اردوی دانش آموزی علیرضارا منصوریان حضور یافتند و دقایقی با این باشگاه به گفتگو پرداختند. بازیکنان و کادر تیم

انتشار عکس هایی از حضور عزیزی هادم در اردوی صنعت نفت پرسپولیس، حریف پرسپولیس، حواشی زیادی در فضای مجازی ایجاد کرد و اعتراض هواداران پرسپولیس به این اقدام عجیب رئیس فدراسیون فوتبال را به دنبال داشت.

هواداران پرسپولیس نسبت به رفتار عجیب رئیس فدراسیون فوتبال بدبین بودند و در این فکر بودند که چرا او باید شب قبل از یکی از حساس ترین دیدارهای پرسپولیس در کمپ رقیب حاضر شود و با اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم صحبت کند.

حالا تصور کنید در دقیقه 67 بازی گل سالم پرسپولیس و مهدی عبدی توسط علی عسگر مومنی داور مسابقه نادیده گرفته شد و شبکه های مجازی راه افتادند!

اگر گل دقیقه 72 سرلک نبود و بازی دو تیم با تساوی تمام شد، هواداران پرسپولیس چه می کردند؟

به نظر می رسد این هافبک ملی پوش نه تنها تصمیم اشتباه و سرنوشت ساز داور مسابقه را پاک کرد، بلکه باعث پیروزی تیمش شد تا هواداران پرسپولیس ماجرای حضور رئیس فدراسیون فوتبال در اردوی رقیب خود را فراموش کنند!

دیدگاهتان را بنویسید