این ستاره پرسپولیس فرشته نجات یحیی گل محمدی است

این ستاره پرسپولیس فرشته نجات یحیی گل محمدی است

سروش رفیعی یکی از ستاره های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که از روی نیمکت آمد، در دقیقه 76 به جای عیسی آل کثیر وارد زمین شد و نقش مهمی در برد بزرگ پرسپولیس داشت.

پرسپولیسی ها نیمه اول وقت اضافه را تهاجمی آغاز کردند و حرکت انفرادی فوق العاده وحید امیری با کمک چشمگیر سوروس رفیعی باعث شد تا او به محوطه جریمه سپاهان برسد و با یک پاس دقیق به سیامک نعمتی، هافبک شماره 88 پایتخت برسد. او در دقیقه 94 گل سوم را به سود پرسپولیس به ثمر رساند که شاگردان یحیی گل محمدی برای سومین بار در بازی امروز حریف خود را شکست دادند. هواداران سرخپوشان پایتخت زمانی که توپ روی دروازه لئاندرو پریرا قرار گرفت با پاس عمقی تاثیرگذار سروش رفیعی به حمله خود ادامه دادند تا سیاوش یزدانی پنالتی را به گل تبدیل کند و در دقیقه 98 پس از دریافت کارت زرد دوم، مدافع سپاهان از زمین مسابقه اخراج شد. ایجاد یک موقعیت عالی برای گل چهارم پرسپولیس.

گئورگی گلسیانی که اولین گل تیمش را در بازی امروز به ثمر رساند، در دقیقه 100 بار دیگر از روی یک پنالتی موفق به گلزنی شد تا نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس شود. شماره 7 پرسپولیس و جانشین پیراهن علی پروین با این نمایش دیدنی ثابت کرد که شایسته فیکس شدن در این تیم است.

با سوروس رفیعی خط هافبک پرسپولیس سیال تر بود و پاس های سالم تری به مهاجمان این تیم داده می شد و حالا یحیی گل محمدی در فکر فرو می رود. یحیی گل محمدی هم نیاز به برد دارد و هم گل های بیشتری مقابل نفت مسجد سلیمان و بر این اساس می شنویم که تصمیم گرفته سروش گلساز را در ترکیب اصلی قرار دهد.

شماره 7 پرسپولیس این روزها و پس از پیروزی در اصفهان با روحیه و انگیزه بالاتری تمرین می کند تا به همان سروش رفیعی گذشته تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید