همای سعادت بر دوش فرشته نجات پرسپولیس

همای سعادت بر دوش فرشته نجات پرسپولیس

حضور سیامک نعمتی در ترکیب گل گهر یکی از خبرهای مهم نقل و انتقالات زمستانی بود. البته این خبر نهایی نشد. سیامک نعمتی برای جدایی از پرسپولیس و پیوستن به گل گهر با باشگاهش به توافق نرسید و به ناچار مجبور شد در تمرینات این تیم شرکت کند. از آنجایی که سیامک چند روزی بود که با پرسپولیس تمرین نکرده بود و برای حضور در گل گهر آماده می شد، مجبور شد با یحیی برای حضور مجدد در تمرین پرسپولیس صحبت کند. این اتفاق افتاد و سیامک پس از چند روز به تمرین پرسپولیس بازگشت و با قرمزها تمرین کرد.

این اتفاق در فصل اول برای استقلال افتاد. ریکاردو ساپینتو از امیر ارسلان مطهری خواست تا اردوی این تیم را ترک کند اما او این کار را نکرد و به اردوی این تیم بازگشت و مرد شماره یک این روزهای تیم در خط حمله شد.

امروز در اصفهان وقتی یحیی گل محمدی دید بازی تمام شده دوباره به سیامک نعمتی اعتماد کرد. به نظر می‌رسد یحیی می‌دانست که کار بزرگی در زمین انجام خواهد داد، زیرا او یک دنیا انگیزه بود و می‌خواست ثابت کند که هنوز هم بازیکن تاثیرگذاری است.

همه چیز به سود سیامک نعمتی پیش رفت. زمانی که بازی 2 بر 2 به پایان رسید، وحید امیری باعث شد تا خط دفاعی سپاهان بر حرکت خود مسلط شود و یک پاس عالی به سیامک نعمتی داد تا ضربه تمام کننده این بازیکن نتیجه را به سود پرسپولیسی ها برگرداند. بدون شک یحیی گل محمدی در آینده بیشتر به سیامک نعمتی اعتماد خواهد کرد همانطور که ریکاردو ساپینتو این روزها به امیرارسلان مطهری آنقدر اعتماد دارد که در تعطیلات زمستانی حاضر به جذب بازیکن جدید در فاز تهاجمی نشد.

سیامک نعمتی پس از باز کردن دروازه تیم سپاهان به گریه افتاد. همانطور که امیر ارسلان مطهری بعد از زدن گل قهرمانی استقلال در سوپرجام گریه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید