فرشته نجات یحیی ستاره پرسپولیس و یارانش

فرشته نجات یحیی ستاره پرسپولیس و یارانش

سیامک نعمتی در اواسط فصل در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت اما پس از کش و قوس های فراوان ترجیح داد در پرسپولیس بماند. سیامک هفته ها در لیست پرسپولیس قرار نداشت اما در دیدار مقابل سپاهان فرصت پیدا کرد و به لیست پرسپولیس بازگشت. سیامک در نیمه دوم دیدار مقابل سپاهان به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

نعمتی که این اواخر روزهای سختی را پشت سر می گذاشت و تحت فشار بود، بعد از گلزنی اشک ریخت و کاملا احساساتی شد. اما نکته قابل توجه گل سیامک به سپاهان حرکت و فداکاری فوق العاده وحید امیری بود.

وحید که همیشه برای این تیم بازی می کند و ستاره بی چون و چرای پرسپولیس محسوب می شود، پس از نمایشی دیدنی با سروش رفیعی، چند بازیکن سپاهان را به زیبایی کنار گذاشت و در حالی که خودش می توانست توپ را به گل تبدیل کند، تصمیم گرفت به سیامک برود. ، یک پاس گل داد و نام نعمتی نیز در لیست گلزنان این فصل پرسپولیس قرار می گیرد.

در واقع سیامک برای خروج از تنش و پایان روزهای تلخ گذشته مدیون امیری است و شاید اگر وحید خود را فدا نمی کرد نمی توانست از تنش خارج شود. نکته مهم اینجاست که در بازی نفت مسجد سلیمان نیز دقیقاً همین اتفاق افتاد و این بار در مورد مهدی عبدی رخ داد.

عبدی که مدت ها بود برای پرسپولیس گل نزده بود و حتی چند هفته ای بود که بازی نکرده بود، در دقایق پایانی بازی وارد زمین شد و لحظاتی بعد با فرار عالی از امیری، اولین گل فصل خود را به ثمر رساند. و پاس عمقی زیبای وحید عبدی نیز پس از گل مانند نعمتی اشک او را درآورد و خوشحالی خاص خود را نشان داد.

وجه مشترک این دو گل وحید امیری بود که با دو پاس گل زیبا روی هم تیمی هایش خالی کرد. در واقع گل های تمتی و عبدی نشان داد که اگر بازیکنی می خواهد فشار را کم کند باید به وحید امیری بسپارد تا با پاس گل بازیکن مورد نظر را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید