پرسپولیسی ها به استقلال نمی رسند

پرسپولیسی ها به استقلال نمی رسند

مجید نامجو مطلق که یکی از ستاره های بزرگ فوتبال ایران بود و سابقه کمک رسانی به فرهاد مجیدی را در کارنامه دارد، معتقد است در صورت پیروزی امشب استقلال خوزستان قطعا قهرمان لیگ برتر خواهد شد. او گفت: امشب یک بازی بسیار حساس و مهم است. شرایط روی جدول به گونه ای است که اگر استقلال در این بازی پیروز شود، بعید است پرسپولیس دوباره به آنها برسد. به شخصه معتقدم استقلال شایسته قهرمانی است و دیر یا زود به این عنوان دست خواهد یافت.

نامجو مطلق ادامه داد: تیمی که 26 هفته نبازد جوهره قهرمانی دارد. استقلال در طول فصل ریتم خوبی دارد و انگیزه زیادی برای بازی امشب دارد. با این حال نباید فولاد را دست کم بگیرد یا بازی پیش رو را تصور کند چرا که فولاد نشان داده تیم خوبی است و می تواند استقلال اهواز را اذیت کند. در مجموع فکر می کنم امسال سال قهرمانی استقلال است و هواداران حق دارند مشکلات سال های گذشته را با قهرمانی شیرین فراموش کنند.

هافبک سابق آبی ها در پایان گفت: استقلال امسال چند گل زده که یکی از دلایل اصلی بدون شکست ماندن این تیم است. ضمن اینکه فکر می کنم مجیدی تیمش را خیلی خوب جمع کرده و در قهرمانی نهایی استقلال نقش زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید