نقل و انتقالات دربی؛ استقلال و پرسپولیس مقابل هم

نقل و انتقالات دربی؛  استقلال و پرسپولیس مقابل هم

تیم های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکنان جدید برای فصل پیش رو هستند و البته در این بین اخبار نقل و انتقالات دو تیم پرطرفدار صوفیه بیش از سایر تیم ها مورد توجه قرار گرفته است. پرسپولیس تا اینجای کار موفق تر از رقیب خود بوده و بازیکنان زیادی به خدمت گرفته است و آبی پوشان که با جدایی ناگهانی فرهاد مجیدی دست و پنجه نرم می کردند، این روزها تمرکز خود را روی انتخاب سرمربی جدید گذاشته اند، اما همچنان با گزینه های مختلف چشم به راه هستند.

فصل گذشته دو تیم رقابت جالبی برای برخی بازیکنان داشتند تا جایی که پس از انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال (در حالی که او گزینه حضور در پرسپولیس را هم داشت)، آبی ها برنده محسوب می شدند. دربی نقل و انتقالات؛ اما این بازیکن برای استقلال چندان موثر نبود و در میانه راه رفت. حالا به نظر می‌رسد این رقابت نسبت به فصل گذشته جدی‌تر است و دو تیم به مصاف بازیکنان مختلفی از جمله سجاد شهبازاده (مهاجم فصل گذشته سپاهان)، محمد هدابندلو (هافبک فصل گذشته ذوب آهن) و سعید صادقی می‌روند. گل‌گوتای فصل گذشته. . این معمولا باعث می شود قیمت بازیکنان سر به فلک بکشد.

به عنوان مثال صادقی که فصل گذشته عملکرد خیره کننده ای در گل گهر داشت، تبدیل به هدف نقل و انتقالات این فصل شده و گفته می شود مدیر برنامه هایش رقم بالایی را برای انتقال این بازیکن در نظر گرفته و هر بار به یکی از سرخابی ها نزدیک می شود. در اخبار منتشر شده تعداد وی بیشتر است. می رود! این موضوع در مورد دو بازیکن دیگر هم صدق می کند، با این تفاوت که هیچ کدام از باشگاه ها علاقه ای به صرف هزینه های گزاف برای شهبازاده بزرگسال ندارند و هودابندلو مشخصا به پرسپولیس نزدیک است اما صادقی فکر می کند این رقابت در روزهای آینده ادامه خواهد داشت. جالب اینجاست که روز گذشته نقل قولی منتسب به نماینده باشگاه پرسپولیس برای توافق با صادقی منتشر شد که با واکنش مدیر برنامه های وی همراه شد و تاکید کرد که تاکنون هیچ مذاکره و توافقی با هیچ باشگاهی صورت نگرفته است! پیش از این بازیکنانی مانند میلاد زکی پور و کاوه رضایی درباره علاقه هر دو تیم سرخابی اخباری صحبت کرده بودند اما هیچ انتقالی قطعی نشد و به مرحله حذفی رسید. با این حال هنوز امیدهایی وجود دارد که رضایی دوباره آبی پوش شود.

دیدگاهتان را بنویسید