متاسفم که جامی نبردم. دربی را بردیم، پرسپولیس قهرمان شد/ خبرهای خوبی در نقل و انتقالات خواهیم داشت


ساعت: 23:42
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843423

رضایان نباید از بازی ها و مشکلات فنی اش در رسانه ها صحبت کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفم که حتی یک جام هم نبردم. ما دربی را بردیم، پرسپولیس قهرمان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از پایان دیدار پرسپولیس و فجسپاسی درباره وضعیت سیدجلال حسینی گفت: نظر و تصمیم او را می دانم و برای ادامه همکاری با او دوباره صحبت خواهم کرد و باید این کار را انجام دهیم. بنشین و جواب بده.”

او با بیان اینکه او می تواند در جایی غیر از بازیکن کمک کند، گفت: او باید در فصل آینده خودش تصمیم بگیرد.

سرمربی پرسپولیس درباره لیست خرید بازیکن برای فصل آینده و حضور بیرانوند و پورعلی گنجی گفت: خبرهای خوبی در راه است و با توجه به اینکه فصل تمام شده است، می توانیم به راحتی صحبت کنیم. توافقات خوبی با آنها صورت گرفته است.

وی در خصوص فصلی که بدون جام به پایان رسید، گفت: از بازیکنانی که فصل سختی را پشت سر گذاشتند تشکر می کنم و واقعا متاسفیم که نتوانستیم جام را به هواداران تقدیم کنیم. می توانستیم جام را ببریم اما نشد و شرمنده آنها شدیم. من در بحث فنی مشکلات زیادی داشتم. من هرگز کسی را به خاطر نتیجه نگرفتن سرزنش نمی کنم و مسئول نتایج هستم. ما در مجموع 63 امتیاز گرفتیم و این نتیجه خوبی برای میانگین قهرمانی بود. فکر می کنم به عنوان گل خوب کار کردیم اما به جام نرسیدیم.

گل محمدی ادامه داد: ما از ابتدای فصل با مشکلات زیادی مواجه بودیم و فکر می کنم اگر عدالت در فوتبال رعایت می شد، اوضاع به این شکل تمام نمی شد. در خیلی از مسابقات شکست خوردیم و خیلی از بازی ها به سود حریف سوت زده شد. در لیگ 3 ما با استقلال اختلاف امتیاز داشتیم و این اختلاف در دربی قابل جبران بود اما شرایط این دیدار به گونه ای بود که به ضرر ما تمام شد. اگر پیروز می شدیم الان قهرمان می شدیم.


سسرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان زیادی قبل از شروع فصل رفتند. فصل گذشته سه مدیر عامل را تغییر دادیم و ثباتی در مدیریت وجود نداشت. در پرداخت پول بازیکنان و جذب بازیکنان خوب خارجی و پنجره های بسته مشکل داشتیم. فدراسیون قانونی داشت که فقط ما نمی توانستیم بازیکن بگیریم. این یکی از عجایب فوتبال ما بود و زمان طلایی را از دست دادیم. حتی بازیکن داشتیم و نمی توانستیم از سه چهار نفر استفاده کنیم. رفتن رادو هم برای ما مشکلات زیادی ایجاد کرد.

به هر حال پرسپولیس باید همیشه قهرمان جام حذفی شود. ما از خودمان راضی نیستیم، اما مشکلات ما در فصل گذشته واقعا غیرطبیعی بود. اگر به تیم دیگری می افتاد نمی توانست 40 امتیاز بگیرد. خدا را شکر با 63 امتیاز کار را تمام کردیم. باید همین تیم را تقویت کنیم.

گل محمدی درباره تعویض دستیارانش گفت: کادرفنی داشتیم که تیم را به فینال آسیا رساند و در دو فصل قهرمان لیگ شد. اکثر هواداران ما پرسپولیسی واقعی هستند و تعصب دارند. ما می توانستیم برای آنها بهتر عمل کنیم و قطعا فصل آینده شرمنده آنها نخواهیم بود. این کارکنان شبانه روزی زحمت کشیده اند. اعمال فشار بر فریم غیرمنصفانه است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مطهری که منتقدان ما 15 یا 16 ساله هستند، گفت: حمید مربی و مرد است. در چند بار اخیر فشار زیادی روی او و کادر ما بوده است و او ترسو بوده است. شاید او در این مصاحبه افراطی بود، اما زحمت کشید و باید با این ضربه کاملا پرسپولیسی کمی منصف باشیم. فضای مجازی به گونه ای شده است که راه حل های بسیاری بر آن استوار است و موج بر آن در حرکت است. برای جلوگیری از این مشکلات باید فضای مجازی را کنترل و مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: من خواسته های هواداران را به طرق مختلف می دانم و فضای مجازی یکی از آنهاست اما متاسفانه بسیاری از افراد از این فضا سوء استفاده می کنند. هواداران ما احساساتی هستند و فکر نمی کنم آنها مقصر باشند. باید مراقب افرادی باشیم که موج ایجاد می کنند و فکر می کنم 90 درصد آنها پرسپولیسی نیستند.

گل محمدی در واکنش به پیشرفت نقل و انتقالات این تیم گفت: چند روز بگذرد. مطمئناً خبرهای خوبی در مورد نقل و انتقالات خواهیم داشت.

وی در خصوص اینکه گفتید لیست باشگاه را ندادید، پس چرا برخی بازیکنان قرارداد امضا کردند، گفت: هنوز هم می گویم که لیستی ندادم، اما تعدادی از بازیکنان هستند که نامشان در نقل و انتقالات آمده است. همه دوست دارند آنها را اجاره کنند..

رامین در نیم فصل دوم سخت کار می کند اما این بازیکن نباید در رسانه ها از هم تیمی ها و مشکلات فنی صحبت کند. من به او گفتم. قطعا هیچ تیمی و هیچ مربی ای بدون نقص نیست اما ما یک تیم هستیم و همیشه در سختی ها و مشکلات کنار هم بوده ایم. در مجموع به لطف همه آنها فصل سختی را پشت سر گذاشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید