خبرهای خوبی از نقل و انتقالات برای استقلال رسیده است

خبرهای خوبی از نقل و انتقالات برای استقلال رسیده است

در ماه های اخیر بحث انتقال قرضی مهدی کایدی از شباب الاهلی به استقلال یک فصل است که موضوع اصلی هواداران استقلال بوده و هواداران این تیم که در نیم فصل دوم مهدی کایدی متفاوتی را در مقایسه با … نیمه اول تیمشان بارها و بارها در این مدت از مدیران باشگاه استقلال خواستند شرایط را برای ادامه حضور مهدی قیدی در استقلال فراهم کنند.

در این مدت باشگاه شباب الاهلی امارات به دلیل عدم دریافت به موقع حق و حقوق خود از باشگاه استقلال برای انتقال قرضی این بازیکن به فیفا شکایت کرد. درخواست تجدیدنظر که البته با وساطت حجت کریمی – که با برخی از مدیران این باشگاه روابط دوستانه دارد – از دی ماه برای پرداخت مابقی مطالبات باشگاه به اوایل فروردین ماه موکول شد. اما شباب الاهلی پس از استعفای علی فتح الله زاده و مشکلاتی که در فروردین ماه برای استقلال پیش آمد، به دلیل جریمه تاخیر در اخذ حق نقل و انتقالات قائدی، تصمیم گرفت تا میزان تقاضای خود را 100 درصد افزایش دهد.

خجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال که قصد داشت روز پنجشنبه به دبی برود به دلیل برگزاری جلسه هیات تامین بازی های پیکان و پرسپولیس سفر خود را به تعویق انداخت تا روز یکشنبه عازم امارات شود.

سفر حجت کریمی به امارات علاوه بر جلب رضایت مدیران شباب الاهلی برای رفع جریمه دیرکرد مهدی قیدی، صحبت هایی برای تمدید قرارداد قرضی یک ساله این بازیکن نیز خواهد داشت.

قیدی تا 18 تیرماه امسال با استقلال قرارداد دارد و پس از آن دوباره به عنوان بازیکن باشگاه شباب الاهلی مطرح خواهد شد. اما اصرار هواداران به همراه تاثیر این بازیکن بر نتایج استقلال در نیم فصل باعث شد تا مدیران باشگاه به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن باشند.

دیدگاهتان را بنویسید