خبرهای خوبی برای پرسپولیسی ها رسیده است

خبرهای خوبی برای پرسپولیسی ها رسیده است

حسین خبیری درباره برگزاری اولین جلسه هیات مدیره پرسپولیس با ترکیب جدید گفت: فضای هیات مدیره پرسپولیس همیشه دوستانه است و اعضا فقط به فکر کمک به باشگاه هستند. به همین دلیل جلسات در فضای خوبی برگزار می شود و در جلسه گذشته آقای حدادی به عنوان عضو جدید به جمع ما اضافه شد. او فردی جوان و باسواد است و امیدواریم بتوانیم در کنار هم امور باشگاه را پیش ببریم و به پرسپولیس کمک کنیم.

وی در مورد اینکه آیا در جلسه هیئت مدیره درباره شکایت اخیر یحیی گل محمدی مبنی بر تمدید نشدن قرارداد بازیکنان بحث شده است، گفت: بحث شد و صحبت کردیم ظاهرا گل محمدی نامه مطالبات خود را به باشگاه و هیئت مدیره داده است. مدیران به درویش اختیارات کامل در تمامی امور نقل و انتقالات را داده اند تا بازیکنان مورد نظر گل محمدی را جذب کنند. در مجموع، درویش قدرت زیادی برای بستن یک تیم قدرتمند دارد.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه علیرضا بیرانوند هم با این باشگاه اختلاف داشته است، گفت: تمام مسئولیت های نقل و انتقالات را به درویش دادیم تا مذاکرات پیش برود. هیئت مدیره نیز از درویش حمایت کامل می کند. هیچ منعی برای توافقات و سایر موارد وجود ندارد و درویش به طور کامل توسط هیئت مدیره حمایت می شود.

خبیری همچنین درباره جدایی محمد محمدی از پرسپولیس تصریح کرد: او مردی با شخصیت، تحصیلکرده و بسیار خوب و دوست داشتنی است. من واقعا نمی دانم چرا او باشگاه را ترک کرد. اختیار تعیین معاونان باشگاه با مدیرعامل است و درویش در این مورد تصمیم گیری می کند اما باید بگویم محمدی پرسپولیس را بسیار دوست دارد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای او بیفتد و بتوانیم از خدمات او استفاده کنیم، اما در نهایت همانطور که گفتم مدیرعامل تصمیم می گیرد کدام دستیاران باشگاه باشند. ما از کل تیم باشگاه و کسانی که در آن زحمت می کشند قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به ادامه حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس تصریح کرد: از نظر ما گل محمدی بهترین مربی ایران است و عملکرد او فوق العاده بوده است. او بهترین نتایج را کسب کرد و با احترام به همه مربیان گل محمدی بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشت. برخی از باشگاه ها مربیان خارجی خوبی آوردند اما دیدید که در نهایت گل محمدی بهتر از همه آنها ظاهر شد و قطعاً قدردان زحمات او هستیم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «مشکلات به طور کامل برطرف شده و گل محمدی قطعاً فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست؟»، گفت: بله! گل محمدی قرارداد دارد و حالا تنها دغدغه اش ساختن تیمی قدرتمند برای فصل آینده و لیگ قهرمانان آسیاست.

خبیری در پاسخ به این سوال که «بحث سقف بودجه باشگاه هم به یک موضوع جدی تبدیل شده است»، گفت: برای ما منافع تیم برای ساختن یک تیم قوی مهم است، اگرچه قوانین را رعایت می کنیم اما منافع باشگاه مهمتر از هر چیز دیگری است و ما کاری را انجام می دهیم که به نفع تیم و هواداران است.

دیدگاهتان را بنویسید