خبرهای خوبی برای یحیی و پرسپولیسی ها رسیده است

خبرهای خوبی برای یحیی و پرسپولیسی ها رسیده است

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در آخرین دیدار این تیم مقابل نساجی مازندران با اینکه یک گل دریافت کرد اما کارشناسان دروازه بان درباره عملکرد او گفتند که او مقصر بوده چون توپ به سر وحید امیری برخورد کرده است. (در دفاع از دیوار تیم پرسپولیس) روی ضربه ایستگاهی حریف متوجه نشد.

درباره وضعیت این بازیکن با علیرضا حکیت، پزشک تیم پرسپولیس گفت و گو کردیم و او در گفت و گوی کوتاهی با خبرورزشی درباره وضعیت این روزهای بیرانوند دروازه بان پرسپولیس گفت: بیرانوند مشکلی با تیم ندارد و در حال حاضر. نیازی به عمل بینی ندارد ».

وی در ادامه گفت: اگر موضوعی برای بیرانوند این منطقه پیش نیاید ممکن است با همین قدرت در خدمت پرسپولیس باشد.

پزشک تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت شیخ دیاباته نیز خاطرنشان کرد: این بازیکن نیز تحت درمان و فیزیوتراپی است و به محض رسیدن به شرایط مطلوب در اختیار کادر فنی قرار می گیرد تا همراه با سایر بازیکنان تمرینات با توپ را آغاز کند. “

حقیقت همچنین از تشکر نساجی گلزن پرسپولیس از کادر پزشکی خبر داد و گفت که تلاش کردند به دیدار هفته گذشته مقابل رقیب مازندرانی برسند: «کار خاصی نکردیم.» به من و همکارانم در کادر پزشکی اعتبار دارد. به پرسپولیس برای بردن فوتبالیست ها به مسابقات. خوشحالیم که دانیال اسماعیلی فر به زمین آمد و گل های پرسپولیس را به ثمر رساند.

وی تاکید کرد: در چنین مواقعی همیشه خسته هستیم. البته ما همیشه دوست داریم همه بازیکنان در سلامت کامل باشند تا نیازی به درمان نباشد.»

دیدگاهتان را بنویسید