خبرهای خوبی برای سپاهان رسیده است

خبرهای خوبی برای سپاهان رسیده است

روز یکشنبه ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر است. دیداری که می تواند نبردی بزرگ برای هواداران باشد چرا که آنها هم اکنون در میانه های جدول هستند و سپاهان به عنوان رهبر فعلی رقابت ها تلاش می کند جایگاه خود را حفظ کند.

ساکت الهامی اما در جنگ تاکتیکی با مورایس و ستاره ها و ایده هایش، مطمئناً شش بازیکن و شاید هفت بازیکن خود را در اختیار ندارد.

مهدی عبدی و سپه روزیطلب به عنوان مسن ترین بازیکنان هوادار به دلیل دریافت چهار کارت زرد در دیدار هفته گذشته مقابل مس رفسنجان، دیدار روز یکشنبه برابر سپاهان را از دست دادند.

فرهاد زاوشی و سعید سحرحیزان که در دو بازی اخیر تیم ملی جوانان ایران در رقابت های آسیایی مقابل قطر و استرالیا در ترکیب ایران فیکس حضور داشتند، دو بازیکن دیگری هستند که در دیدار مقابل طلای پوشان اصفهانی غایب خواهند بود.

داریوش شجاعیان که هفته گذشته در دیدار فندار مقابل مس رفسنجان شروع کرد و در پایان نیمه اول با ناراحتی زمین را ترک کرد و همچنین مهرداد طهماسبی که در دقایق پایانی بازی فندار و مس رفسنجان در حذفی جام حذفی به میدان رفت. مسابقات میدان به میدان رفت و نقش ویژه ای در ضربات پنالتی در صعود ارغوان به مرحله یک چهارم نهایی داشت که هر دو در لیست بیست و دو هواداری که به دلیل مصدومیت به اصفهان سفر کرده بودند، نبودند.

اما بارزترین هوادار غایب در دیدار مقابل سپاهان را قطعا می توان مسعود شجاعی دانست که در آخرین تمرین این هواداران که در مجموعه ورزشی ملت اصفهان برگزار شد، دچار مصدومیت غافلگیرانه شد و علیرغم تلاش پزشکان، تیم هواداران برای آوردن کاپیتان بنفش به بازی با سپاهان ادامه دارد اما احتمالاً شاخص ترین بازیکن هواداران هفتمین شاگرد غایب ساکت الهامی در بازی مقابل شاگردان مورایس خواهد بود.

مسعود شجاعی که به طور کامل در تمرین این هفته حضور داشت، پس از این مصدومیت شدید در آخرین تمرین هواداران که در اصفهان برگزار شد، تمرین را با چهره ای غمگین ترک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید