گل محمدی: دربی را بردیم و قهرمان شدیم

پرسپولیس در هفته سی ام لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر فجر سپاسی را شکست داد و نایب قهرمان لیگ بیست و یکم شد. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از پایان بازی گفت: ابتدا از بازیکنانم برای فصل سختی که پشت سر گذاشتیم تشکر می کنم. متاسفیم که نتوانستیم جام را به هوادارانمان بدهیم. فکر می کنم می توانستیم حداقل یک جام ببریم، اما نتوانستیم و شرمنده هواداران بودیم. در بحث های فنی مشکلات زیادی داشتم و فکر می کنم باید بیشتر تلاش می کردم. من هیچ کس را برای عدم نتیجه سرزنش نمی کنم.

وی افزود: فصل گذشته 63 امتیاز گرفتیم و فکر می کنم با همه مشکلات امتیاز خوبی گرفتیم. فکر می کنم در این کار خوب بودیم، اما نتوانستیم جام را ببریم. ما از اول فصل مشکلات زیادی داشتیم. فکر می کنم اگر در فوتبال عدالت رعایت می شد جام را می بردیم. ما بازی های زیادی را باختیم و خیلی از بازی ها به سود حریف تمام شد. ما در لیگ به جز دو امتیازی که به استقلال دادند سه امتیاز اختلاف داشتیم. در دربی بازی طوری بود که تصمیمات داوران به ضرر ما بود و اگر پیروز می شدیم الان برنده بودیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: از اول فصل شرایط سختی برای ما بود. قبل از شروع فصل، بازیکنان زیادی را از دست دادیم. فصل گذشته سه مدیر عامل را عوض کردیم و ثبات نداشتیم. امسال برای بازیکن خارجی قانونی تصویب شد که فقط پرسپولیس نمی تواند بازیکن بگیرد. ما آن دوران طلایی را از دست دادیم. می توانستیم دو سه بازیکن خوب خارجی بگیریم اما این اتفاق نیفتاد. حتی یک بازیکن هم داریم، سه چهار ماه نتوانستیم از او استفاده کنیم.

گل محمدی ادامه داد: به هواداران این حق را می دهم که از فصل گذشته خوشحال نباشند. پرسپولیس باید قهرمان جام شود. مشکلاتی که پارسال داشتیم غیر طبیعی بود و اگر تیم دیگری جای ما بود 40 امتیاز نمی گرفت. فصل را با 63 امتیاز به پایان رساندیم و باید تیم خود را تقویت کنیم.

وی درباره تقویت پرسپولیس توضیح داد: این ضربه ضربه ای بود که این تیم را به فینال آسیا رساند و در دو فصل قهرمان لیگ شد. اینکه برخی منافقین پخش می کنند پرسپولیسی نیست و به دنبال منافع خود هستند تا فضای حمایتی را تغییر دهند. اکثر هواداران ما پرسپولیس واقعی هستند. احساس می‌کنم می‌توانستیم بهتر عمل کنیم و قطعاً فصل آینده شرمنده آنها نخواهیم بود. این هیات از صبح تا شب زحمت کشیدند و با همه سختی ها و محدودیت ها تلاش کردند. اعمال فشار و حمله به پرسنل غیر صادقانه است.

سرمربی پرسپولیس درباره اظهار نظر مطهری مبنی بر اینکه منتقدان کادر فنی سرخپوشان 15 یا 16 ساله هستند، گفت: حمید مرد است. در چند بار اخیر فشار زیادی به کادرفنی ما وارد شده است و متأسفانه فشارها ناجوانمردانه بوده است. فکر می کنم او در این موضوع دستاوردهای زیادی داشته است اما در این دو سه سال خیلی زحمت کشیده است. این ضربه بچه پرسپولیس است، باید کمی به نقد بیشتر توجه کنیم. فضای مجازی به گونه ای شده است که راه حل هایی بر آن استوار است. برای جلوگیری از این مشکلات باید بتوانیم فضای مجازی را کنترل کنیم.

گل محمدی در خصوص پیگیری فضای مجازی گفت: البته من از جهات مختلف به نیازهای هواداران واقفم و فضای مجازی یکی از آنهاست اما این فضا تبدیل به فضایی شده است که بسیاری از ما از آن سوء استفاده می کنیم. . . به نظر من هواداران مقصر نیستند. ما باید مراقب صفحاتی باشیم که موج ایجاد می کنند.

گل محمدی درباره جذابیت پورعلی گنجی و بیرانوند توضیح داد: چند روز بگذرد چون در چند روز می توانیم بهتر صحبت کنیم. در فصل نقل و انتقالات خبرهای خوبی خواهیم داشت. من لیست نکردم. من هیچ لیست خروج و ورود نداشتم اما بازیکنانی هستند که همیشه نامشان در نقل و انتقالات ذکر می شود. همه تیم ها می خواهند آنها را داشته باشند و شما در مورد آنها صحبت می کنید.

وی درباره صحبت های رامین رضاییان در برنامه تلویزیونی و عصبانی شدن تیم با این جملات توضیح داد: رامین این نیم فصل را امتحان کرد و از او ممنونم. این بازیکن مجبور نیست در مورد هم تیمی ها و مشکلات فنی خود صحبت کند. هیچ تیمی بدون نقص نیست، اما نباید در مورد این گفتگو در رسانه ها صحبت کرد. قطعا اگر خودت را به جای بقیه بازیکنان بگذاری در تیمی که همه با هم می جنگند موثر خواهد بود. آنها فصل سختی را پشت سر گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید