ما این شانس را داشتیم و به شایستگی استقلال را بردیم/ یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم


ساعت: 17:52
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920865

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: احساس می کنم این دیدار از ابتدای فصل یکی از دیدارهای درست تیم مس رفسنجان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ربیعی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال اظهار داشت: قول داده بودیم از این دو تیم فوتبال خوبی ببینیم و امروز شایسته پیروزی بودیم. احتمالاً می گویم اگر از موقعیت هایمان که بیشتر از حریف بود استفاده می کردیم، بازی را می بردیم. گل های کم مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی مطرح شد اما ما در تمام بازی هایمان مثل امروز با استقلال بازی کرده ایم. از موقعیت هایمان به درستی استفاده نکردیم اما روش بازی خود را تغییر نمی دهیم و برای باشگاه استقلال و هوادارانش در لیگ آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی مس درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه گفت: من به دلیل تغییرات مدیریتی در همان زمان به دوستان عزیز و رده بالای خود از شرکت صنایع مس استعفا دادم اما آنها با استعفای من مخالفت کردند و در یکی از این وعده ها قول هایی دادند. از نظر پرداخت مشکل وجود دارد.” . بازیکنان برای حمایت از تیمی که از شهر 250 هزار نفری به لیگ برتر آمده است زحمت می کشند. ما در این دو سه ماه و برای چندمین بار شرایط خوبی نداشتیم. من می گویم از آنها می خواهم تیم مس رفسنجان را ببینند و حمایت کنند. بازیکنان از این موضوع ناراحت هستند.

و افزود: در این 2-3 ماه شرایط خوبی نداشته ایم. بعد از بازی بازیکنان از این مشکلات ناراحت هستند. من سرمربی هستم و شخصیتم طوری است که اجازه نمی دهم بازیکن به خاطر پول اعتراض کند. نمی گذارم به خیلی چیزها اعتراض کند، باید نظم و انضباط خودش را داشته باشد. اگر دستور تاکتیکی وجود داشته باشد، این سوالات یک جا می روند. الان که به زور بازداشت شدم حداقل این کارها را بکنند و به قولشان عمل کنند.

ربیعی درباره داوری بازی و درگیری های دو نیمه گفت: عرب براقی یکی از داورانی است که من خیلی دوستش دارم. او بازی های زیادی را برای تیم ما سوت می زند. بگذار صحنه های بازی را خودم ببینم. من الان اون صحنه ها رو ندیدم دو صحنه را باید مرور کنم یکی خطای شیمبا در نیمه اول و دیگری خطای محبی در نیمه دوم. استقلالی ها به یک توپ اعتراض کردند اما در کوارتر آخر بازی 2-3 موقعیت های گلزنی را خیلی راحت از دست دادیم. در یکی دو صحنه می توانستیم از پنالتی داور بگذریم و کار را تمام کنیم. از عملکرد بازیکنانم بسیار خوشحالم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: بازیکنان همان برنامه ای را انجام دادند که ما می خواستیم. احساس می کنم این بازی یکی از بازی های شایسته تیم مس رفسنجان از ابتدای فصل بود. در مورد نقشه بازی ما کل بازی را با نقشه انجام دادیم و از اینکه بازیکنان وظایف خود را به درستی انجام دادند راضی هستم. مشکلات بین دو نیمه در فوتبال طبیعی است. سعی می کنم محترم باشم. من برای سرمربی استقلال احترام زیادی قائلم اما ناراحتیم، سعی کردم احترام همه را حفظ کنم، اگر تهاجمی به نیمکت حریف حمله کنیم شاید رفتار خوبی نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید