یکی از بهترین عملکردها را در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم/ ورزشکاران از عملکرد تیم قایقرانی ایران شوکه شدند.


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819515

مربی تیم ملی آب های آرام کشورمان گفت: در مجموع تیم ایران بالاتر از حد انتظار در مسابقات ظاهر شد و به همین دلیل رقبا شوکه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، رضا رئیسی مربی تیم ملی آب های آرام پس از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: پس از اردوهای مستمر با ترکیبی بسیار قوی در مسابقات شرکت کردیم که البته از بازی های آسیایی شروع شد. . ما کل تیم را احساس می کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد. رقبای اصلی ما ازبکستان و قزاقستان در این مسابقات حضور داشتند و از عملکرد بسیار خوب ما در مواد مختلف شوکه شدند. نقطه قوت تیم ایران شناخت خوب همه مسافت ها بود. بچه های ما هم در دوی 1000 متر و هم در دوی سرعت عملکرد خوبی داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا گفته می شود شرکت کنندگان مهمی در مسابقات حضور نداشتند؟» تنها رقیب اصلی ما که حضور نداشت چین بود که در مواد مختلف نیز بالاتر از ازبکستان و قزاقستان که چین را شکست داده بودند، بود.

سرمربی تیم ملی آب های آرام هدف اصلی تیم ایران را بازی های آسیایی عنوان کرد و گفت: برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی آماده می شویم و از قبل اعلام شده که قهرمانی آسیا یک فرصت است. او و ما توانستیم توانایی های خود را نشان دهیم.

وی افزود: مربیان و بستگانی که در مسابقات ما را همراهی نکردند در این راستا تلاش کردند. مهمترین نقش را پدرو سنا ایفا کرد که دانش و تجربه او را در تکنیک و قدرت روئینگ کودکان می بینیم، اما سایر مربیان، روانشناسان و تمام کادری که برای تیم کار کردند، نتایج بچه ها را به اشتراک می گذارند و ما یک نفر هستیم. تیمی که به این موفقیت دست یافته است..

رئیسی در پایان گفت: امیدوارم نتایج و تلاش ما همچنان با حمایت های بیشتری همراه باشد و بتوانیم قدرت قایقرانی ایران را در بازی های آسیایی به نمایش بگذاریم. نتایجی که در تایلند دیدیم بخشی از تلاش ما را نشان داد اما قطعا در بازی های آسیایی نتایج درخشان تری را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید