کادر فنی مسئول این ضرر است. ما باید قوی تر از عذرخواهی هایمان باشیم/ این روزها پیش بینی کرده بودیم


ساعت: 01:51
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838873

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولیت این باخت بر عهده کادر فنی است. ما باید قوی تر از عذرخواهی هایمان باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید مطهری سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از شکست دو بر یک مقابل سپاهان گفت: از مسئولان و شهر سیرجان تشکر می کنم که شرایط را برای میزبانی پرسپولیس از این شهر فراهم کردند. از دست اندرکاران گل گهر نیز تشکر می کنم. به تیم خوب سپاهان تبریک می گویم این فصل هم به شایستگی قهرمان شدند. به کادر فنی آنها تبریک می گویم زیرا آنها یک باشگاه خوش ساختار هستند. 2 تا گل ساده خوردیم. ما در ضربات ایستگاهی گل های ساده ای به ثمر رساندیم و گل دوم حتی روحیه تیمی ما را هم آزار داد و خراب کرد.

وی افزود: ما این سبک بازی را انتخاب کردیم، نیمه دوم مالکیت بازی با ما بود. پاس های زیادی داشتیم، پاس های خوبی در زمین به حریف دادیم اما فقط روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. به بازیکنانمان خسته نباشید می گویم.

مطهری در پایان این نشست گفت: یک نکته را می خواهم بگویم شاید بگویید عذرخواهی است، گفتم ما باید قویتر از عذرخواهی باشیم. ما و کادر فنی مسئول این باخت هستیم. تیمی که 5 بار قهرمان لیگ شد به درستی مورد تمجید قرار نگرفت. من به آن روزها فکر می کردم و آن را پیش بینی کرده بودیم. با تیم رفتار مناسبی صورت نگرفت. بعداً در این مورد بیشتر صحبت خواهم کرد، اما در کل می‌گویم پرسپولیس شایسته توجه بیشتر بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید