چهار ماه پیش باید به فکر تغییر کادر فنی تیم ملی بودیم نه الان

چهار ماه پیش باید به فکر تغییر کادر فنی تیم ملی بودیم نه الان

سیروس دین محمدی در خصوص شکست تیم ملی مقابل الجزایر که با واکنش منفی اهالی فوتبال و رسانه ها مواجه شد، گفت: این واکنش ها طبیعی است زیرا همه ما انتظار داریم تیم ملی در شرایط خوبی باشد. می بینید که بازیکنان تیم ملی هم از روند آماده سازی تیم ناراضی هستند. اگر بخواهیم عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشیم باید پنج، شش بازی تدارکاتی با تیم های سطح بالا و البته درجه یک انجام دهیم.

وی افزود: تاکتیک خاصی در تیم ملی ندیدم و تیم نقاط ضعف زیادی داشت. البته مهم ترین مزیت بازی های دوستانه رفع نقاط ضعف و دستیابی بازیکنان به انسجام و هماهنگی با انجام کارهای تاکتیکی است. با دور هم جمع شدن و تمرین چیزی به دست نمی آوریم و باید چند بازی دوستانه خوب انجام دهیم. امیدوارم به اندازه این دیدار دوستانه با الجزایر برنده باشم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به استفاده از امید نورافکن در پست دفاع وسط، تصریح کرد: نمی دانم کادر فنی تیم ملی چگونه اصرار دارد از این بازیکن در پست غیرتخصصی استفاده کند. زمانی که نورافکن در تیم امید حضور داشت از او به عنوان مدافع میانی استفاده می شد اما متاسفانه جوابی نداد. یعنی در لیگ ایران یک مدافع میانی برای بازی در تیم ملی نداریم؟ استفاده از نورافکن در موقعیت حفاظت مرکزی صحیح نیست.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه تصمیم برای جدایی از اسکوچیچ تصمیم درستی بود، گفت: اگر می خواستیم این کار را انجام دهیم باید به فکر تغییر کادر فنی از چهار ماه پیش بودیم نه الان که حدود 5 ماه مانده به پایان کار. جام جهانی.» در حال حاضر مهمترین چیز این است که با چند تیم قدرتمند بازی های دوستانه انجام دهیم تا آمادگی خوبی برای جام جهانی داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید