بحث تغییر کادر فنی مطرح نبود/همچنان سرمربی تیم ملی هستم


ساعت: 18:25
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894426

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: تا امروز صحبتی مبنی بر جدایی از اسکوچیچ وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال 2022 قطر گفت: حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی فوتبال 2022 قطر افتخار بزرگی است. از فدراسیون و شهرداری تهران هم تشکر می کنم که با برنامه ریزی درست و خوب جام جهانی را برای اولین بار به ایران آوردند. این برنامه باعث شد تا همه دوستان و پیشکسوتانی که از جام جهانی 1978 همراه تیم ملی بودند را ببینیم و خاطرات را زنده کنیم.

استیلی در خصوص انتخابات اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: مهمتر از هر چیزی تیم ملی و فوتبال کشورمان است که باید به آرامش نسبی برسد و هرکس در این جایگاه قرار دارد باید برای فوتبال و موفقیت تیم ملی تلاش کند. و فوتبال کشورمان.» من به عنوان سرپرست تیم در کنار تیم ملی فوتبال ایران خواهم بود و دیروز در سفارت آن کشور مراحل صعود تیم ملی به اتریش را انجام دادیم.

وی در مورد اینکه آیا کادر فنی تیم ملی تغییر می کند یا خیر، گفت: تا امروز صحبتی از رفتن اسکوچیچ نبود و امروز دیدید که تمام صحبت ها این بود که او در پست خود بماند و به کارش ادامه دهد. . اسکوچیچ همچنان به ورزشگاه ها می رود و مسابقات تیم ها را از نزدیک دنبال می کند و بازیکنان را دنبال می کند. برنامه ای که برای تیم ملی داریم به موقع اجرا می شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از برنامه های تیم ملی و بازی های دوستانه خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم ملی تا 6 شهریور در تهران در اردو خواهد بود تا در دیداری دوستانه با تیم امید به میدان برویم و سپس به اتریش سفر کنیم. اردوی خارج از کشور و بازی های تدارکاتی. بازیکنانی که در لیگ های اروپایی کار می کنند در اتریش به ما اضافه می شوند. ما اول اکتبر با اروگوئه و 5 اکتبر با سنگال بازی خواهیم کرد.



دیدگاهتان را بنویسید