شکست من مقابل ولاسوف یک تصادف بود. به دنبال جبران هستم/ برای حضورم در آسیا یا جهان، کادر فنی تصمیم می گیرد


ساعت: 12:50
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808102

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: شکست من مقابل ولاسوف تصادفی بود و به دنبال جبران هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدعلی گارای دارنده مدال برنز کشتی جهان درباره وضعیت فعلی خود گفت: پس از جام جهانی نروژ به دلیل مسابقات لیگ و چرخه انتخابی، اردوهای تیم ملی برگزار نشد.

وی ادامه داد: البته پس از فشارهای سنگین ناشی از تدارکات برای بازی های المپیک و مسابقات جهانی، کشتی گیران حاضر در این رقابت ها قطعا به زمان خوبی برای ریکاوری نیاز داشتند.

وی گفت: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی باید بعد از جام تختی در این چرخه قرار بگیرد. ما در اختیار شما هستیم تا تمرینات خود را به صورت شخصی دنبال کنید.

وی افزود: البته تمرینات ما زیر نظر کادر فنی و برنامه آنها انجام می شود و سرمربی تیم ملی وضعیت تمرینات بدنی و فنی ما را زیر نظر دارد.

گارای با اشاره به تمرینات خود در زادگاهش گفت: بسیار خوشحالم که می توانم با جوانان و همشهریانم در سالن کشتی مسابقه دهم، زیرا هم برای آنها انگیزه است و هم می توانم به نوعی ادای احترام کنم. مبارزه شهری من.»

وی خاطرنشان کرد: حریف اصلی من رومن والاوسف قهرمان جهان و المپیک از روسیه است و برای این کشتی گیر احترام زیادی قائل هستم زیرا او بسیار توانمند است اما شکست من مقابل این کشتی گیر تصادفی بود. قطعا به دنبال جبران این شکست هستم و امیدوارم بتوانم در آینده برای نشان دادن ارزش خود به مصاف این مبارز بروم.

دارنده 3 مدال برنز جهان و قهرمان بازی های آسیایی در مورد اینکه در سال 2022 در چه مسابقاتی شرکت خواهد کرد، گفت: البته ابتدا باید چرخه انتخابی تیم ملی انجام شود و اعضای منتخب کادر فنی باید انتخاب شوند. تصمیم گرفت. زمین در صورت عضویت در تیم ملی باز هم کادر فنی تصمیم می گیرد در بازی های آسیایی یا مسابقات جهانی بازی کنم.

او که حدود یک سال از ازدواجش می گذرد، گفت: مسئولان قبل از المپیک و جام جهانی قول های خوبی می دهند اما با برگزاری مسابقات همه چیز فراموش می شود. سایر مسابقات، فعلاً جایی کار نمی کنم و شغلی هم ندارم. امیدوارم وعده های داده شده عملی شود تا بتوانیم بدون دغدغه به تحصیل ادامه دهیم و برای کشورمان سربلند باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید