18 ماه را دور از فوتبال گذراندم، حضورم در پرسپولیس شگفت انگیز بود/نمی خواستم مثل کسی باشم

ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789630

مصاحبه مجله لیگ قهرمانان اروپا با ستاره ایرانی پورتو

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو گفت: نمی خواستم مثل هیچ بازیکن دیگری باشم; من فقط می خواستم خودم باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی طارمی یکی از گزینه های برنده جایزه پوشکاش 2021 (زیباترین گل جهان) است. او به دلیل بازگشت با قیچی به چلسی در لیگ قهرمانان در این لیست قرار دارد. درخشش او در پورتو به خصوص در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، مجله لیگ قهرمانان اروپا را بر آن داشت تا با ستاره ایرانی گفت و گو کند.

طارمی در این گفتگو برای اولین بار از نحوه فوتبال خود صحبت کرد و گفت: زمانی که فوتبال را شروع کردم در 6 سالگی همیشه لیگ قهرمانان را می دیدم. این بازی ها در ایران خیلی دیر شروع شد.

او گفت: «این اولین باشگاه من در زادگاهم بود. هر چه از فوتبال می دانم به لطف پدرم است. همه چیز از آنجا شروع شد و من شروع به بازی برای تیم اصلی کردم.

طارمی در ادامه از فراز و نشیب هایش در فوتبال ایران و حضورش در پرسپولیس صحبت کرد و گفت: مجبور شدم به خدمت سربازی بروم و 18 ماه از فوتبال دور باشم. این قانون ایران است. بعد رفتم پرسپولیس و باورم نمی شد. پرسپولیس باشگاه بزرگی در ایران است. شگفت انگیز بود. از آنجا اروپا و تمام اتفاقات خوبی که از آن زمان برایم رخ داده را دنبال کردم.

مهاجم ایرانی پورتو درباره گل با قیچی به چلسی گفت: زمانی که در ایران بودم و برای پرسپولیس بازی می کردم، چندین ضربه را با دوچرخه (با قیچی) امتحان کردم. برخی از این ضربات به تیر افقی برخورد کرد و برخی دیگر از دست رفت. با خودم گفتم در یک بازی مهم گل می زنم.

طارمی تاکید کرد: از روزی که از فوتبال خداحافظی کردم همیشه تلاش کرده ام به چیزی برسم که بتوانم به آن افتخار کنم. من از آنچه از کودکی در حرفه ام به دست آورده ام خوشحالم. من بسیار افتخار می کنم و بسیار خوشحالم که این اتفاق برای من افتاد.

مهاجم ایرانی در پایان گفت: وقتی بچه بودم نمی خواستم مثل هیچ بازیکن دیگری باشم، فقط می خواستم خودم باشم: مهدی طارمی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید