هدف همه ملی پوشان کسب موفقیت است/ امیدوارم مثل همیشه شگفت انگیز باشیم

ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795174

بازیکن تیم ملی فوتبال می گوید تا به حال چنین فضایی از بازیکنان و کادر فنی ندیده بودم، همه از ته دل برای گلش می جنگند.

به گزارش راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سارا کومی درباره حضورش در اردوی تیم ملی گفت: خیلی دیر به جمع بچه ها پیوستم، شاید همه بگویند چرا سارا کومی به اردوهای تیم ملی نیامد. از همان ابتدا باید بگویم در آخرین صحبتی که با کادر فنی داشتم، چون کاپیتان تیم ملی بودم و سال ها برای این تیم کار کردم، قرار شد مسابقه خداحافظی برگزار شود، اما متاسفانه روز دوم در این اردو متوجه شدیم که تیم ازبکستانی به ایران نخواهد آمد و بازی تدارکاتی لغو شده است. تا پایان اردو در کنار بازیکنان ماندم. بعد از اولین اردو با کادر فنی صحبت کردیم تا در این اردو در کنار بازیکنان بمانم و تجربیاتم را در اختیار آنها بگذارم.

کومی در ادامه در خصوص وضعیت اردو گفت: خوشبختانه شرایط اردو خوب است، در اردوهای قبلی حتی حداقل ها را نداشتیم اما خوشبختانه فدراسیون فوتبال حمایت های لازم را از ملی پوشان انجام داد. تیم در این 9 ماه در مدت حضورم در اردوهای ملی چنین روحیه ای از بازیکنان و کادر فنی ندیده ام، همه برای هدفشان از ته دل می جنگند. امیدوارم مثل همیشه فوق العاده باشند.
وی در پایان گفت: کار بسیار سختی در پیش داریم اما امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد. کادر فنی و فدراسیون برای برگزاری یک جلسه تدارکاتی تلاش زیادی کردند اما این اتفاق نیفتاد و به همین دلیل کار سخت تر از قبل شد، من به کادر فنی تیم ملی اعتقاد دارم. هدف ما موفقیت تیم ملی است. سارا کومی بماند چه نکند امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا نتیجه خوبی بگیرد. هدف همه ملی گرایان موفقیت است. باید انرژی مثبت بدهیم و با همدلی مسابقات را به پایان برسانیم تا تیم ملی از گروه خود خارج شود و به جام جهانی صعود کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید