مجموعه ورزشی در کنار بسکتبالیست ها خواهد بود/ امیدوارم شاهد موفقیت بسکتبال ایران در رویدادهای مختلف باشیم


ساعت: 17:34
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808856

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با تیم ملی بسکتبال گفت: مجموعه ورزشی در کنار شما خواهد بود و سعی می کند بهترین امکانات را برای شما فراهم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با تیم ملی بسکتبال با ابراز خرسندی از حضور در کنار بسکتبالیست ها گفت: در کنار شما هستیم رئیس فدراسیون و کادر فنی و ما حامی معنوی شما خواهیم بود و امیدوارم بازی و خانه خوبی داشته باشید.

وی در خصوص حضور تماشاگران در مسابقات گفت: حضور تماشاگران در مسابقات بسیار خوب و پرانرژی است. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این اتفاق بیفتد، اما با توجه به شرایط کرونا، این تصمیمی است که ستاد مبارزه با کرونا باید طبق استانداردها اتخاذ کند.»

وزیر ورزش و جوانان افزود: امیدوارم با تلاش شما شاهد موفقیت شما در بازی های آسیایی چین که از 16 شهریور ماه آغاز می شود، باشیم.

وی ادامه داد: زیرا کشورهای شرکت کننده تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می دهند و شما 6 ماه فرصت دارید تا آمادگی فنی خود را ارتقا دهید.

سجادی افزود: ما نیز تمام تلاش خود را می کنیم تا به اقتضای نام ورزش ایران امکانات نرم افزاری و سخت افزاری را در اختیار شما قرار دهیم.

وی با تاکید بر حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزشکاران گفت: وزارت ورزش و جوانان در کنار شما خواهد بود و تمام تلاش خود را برای آسودگی خاطر شما انجام می دهد، شما سعی می کنید خوب و با بهترین ها تمرین کنید. تمرین، استراحت و تمرکز «شما می توانید به نتایج دلخواه برسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید