امیدوارم شاهد همکاری بیشتر باشیم

ساعت: 17:38
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800440

دیدار سه جانبه دبیر، سفیر ایران و رئیس فدراسیون کشتی صربستان در سفارت ایران

نشست سه جانبه علیرضا دبیر سفیر ایران و رئیس فدراسیون کشتی صربستان در سفارت ایران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی ظهر امروز (جمعه) با رشید حسن پور سفیر ایران در صربستان و زلیکو تریکویچ رئیس فدراسیون کشتی صربستان در سفارت ایران در صربستان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار که در محل سفارت ایران در صربستان برگزار شد، موضوع تفاهم نامه امضا شده بین دو فدراسیون ایران و صربستان در شهریور 1378 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد مفاد این تفاهم نامه تا حد امکان پیگیری شود. ممکن است. سطح

بر این اساس مقرر شد اردوهای تیم های ملی کشتی فرنگی دو کشور در رده های سنی مختلف به صورت مشترک بیشتر برگزار شود.

تسهیل حضور تماشاگران ایرانی در سالن جام جهانی 2022 که میزبان صربستان است از دیگر نکاتی بود که علیرضا دبیر پیگیری کرد.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: برای این کار پیشنهاد می کنم کمیسیونی تشکیل شود تا کارها با سرعت بیشتری رصد شود.

رشید حسن پور سفیر ایران در خصوص تفاهم نامه امضا شده بین فدراسیون کشتی ایران و صربستان ابراز امیدواری کرد در دیدار با وزیر ورزش ایران و وزیر ورزش صربستان در تفاهم نامه ای شاهد همکاری فدراسیون ها باشیم. هر دو کشور با تاکید بر این موضوع.

حسن پور همچنین از پیشنهاد علیرضا دبیر برای تشکیل کمیسیونی برای تسهیل روند اعزام تیم های ملی ایران و همچنین اعزام تماشاگران ایرانی به جام جهانی صربستان استقبال کرد.

تریکوویچ رئیس فدراسیون کشتی صربستان نیز با ابراز خرسندی از همکاری نزدیک با فدراسیون کشتی ایران گفت: امیدوارم در آینده شاهد همکاری بیشتر دو فدراسیون در قالب یک همکاری باشیم. تفاهم نامه همکاری امضا شد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید