ثبت نام مدارس شاهد در قزوین آغاز شد/ 13 مدرسه شاهد در استان وجود دارد

وی افزود: در حال حاضر 4 مدرسه شاهد اصلی در استان قزوین شامل یک مدرسه شاهد پسرانه در تاکستان، یک مدرسه دخترانه بوئین زهرا، یک مدرسه پسرانه قزوین در سه ماهه دوم و یک مدرسه شاهد دخترانه در ناحیه یک است. “

رئیس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امسال ظرفیت ورودی پایه اول ابتدایی در هر یک از مدارس شاهد استان قزوین دو کلاس است و حداکثر تا 30 نفر می توانیم ثبت نام کنیم. هر کلاس

وی گفت: تا امروز میزان آموزش های دریافتی در ثبت نام هنوز تایید نشده است چرا که میزان آموزش ها باید به تایید ستاد اجرایی مدارس شاهد برسد.

ثبت نام مبادی ورودی فقط از طریق سامانه پادا

این مسئول تصریح کرد: دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مقاطع پایه اعم از اول، هفتم، متوسطه و دهم فقط از طریق سامانه پادا سایت pada.medu.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام در مدارس شاهد پایه اول ابتدایی از 20 تا 28 خرداد، پایه هفتم متوسطه اول از 21 خرداد لغایت 19 تیرماه و برای پایه دهم دوره دوم می باشد. دبیرستان از 1 جولای تا 10 جولای .

کشاورز نجفی خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام دانش آموزان مقطع متوسطه در صورت وجود ظرفیت کمتر از 30 نفر در هر کلاس از 1 مرداد لغایت 19 مرداد ماه است که برای این منظور والدین دانش آموزان فقط باید به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کنند. .

وی گفت: تعداد دانش آموزان مدارس شاهد استان قزوین در سال تحصیلی گذشته حدود 4 هزار و 300 دانش آموز است که در 13 مدرسه شاهد در 5 ناحیه و حوزه شهری استان تحصیل می کنند.

اشتغال بیش از 4000 دانش آموز قزوینی در مدارس شاهد

رئیس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در حال حاضر 4 مدرسه ابتدایی، 4 مدرسه متوسطه اول و 5 مدرسه متوسطه اول در استان قزوین وجود دارد. مدرسه ایثارگران نیز در استان وجود دارد که ثبت نام آن جدا از مدارس شاهد می باشد.

وی تاکید کرد: خانواده ها باید به برنامه زمان بندی تعیین شده برای ثبت نام فرزندان خود در مدارس شاهد استان توجه داشته باشند و با توجه به کثرت متقاضیان ثبت نام در مدارس شاهد، ثبت نام منوط به کسب بالاترین امتیاز است.

کشاورز نجفی گفت: پایگاه های ورودی فقط به شرط دریافت کد از سامانه از طریق سامانه پادا ثبت نام کنند. پس از اتمام دوره ثبت نام، مدیران مدارس باید با اولیا تماس گرفته و مدارک و تاییدیه لازم را دریافت کنند. مراحل نهایی ثبت نام دانشجو را انجام دهید.

وی بیان کرد: اولویت ثبت نام در مدارس شاهد با خانواده های شهدا و ایثارگران است اما در کنار این معیارهای دیگر ثبت نام داریم که شامل خیرین مدرسه ساز، افرادی که قرآن را به صورت غیر حضوری مطالعه می کنند، ارشد علمی، عناوین پژوهشی و ورزشی خانواده شاهدی و شهدا مدافعان حرم و خانواده کارکنان بنیاد شهید و فرهنگ.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید