ثبت نام از داوطلبان مدارس علمیه استان تا 30 تیرماه ادامه دارد / آموزش برخی از مدارس علمیه استان تا یک ماه دیگر ادامه دارد.


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834888

معاونت آموزش مدیریت سمینارهای استان زنجان:

معاون آموزش مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان با اشاره به زمان ثبت نام داوطلبان آموزش در حوزه های علمیه استان زنجان گفت: ثبت نام داوطلبان در حوزه های علمیه استان تا 30 تیرماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام رضا علی حلفی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به زمان ثبت نام داوطلبان حضور در مدارس علمیه استان زنجان گفت: به طور رسمی ثبت نام از داوطلبان تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون ورودی داوطلبان حوزه های علمیه استان زنجان، گفت: آزمون ورودی داوطلبان 31 تیرماه برگزار می شود.

معاون آموزش مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان با اشاره به امکان ثبت نام داوطلبان تا پایان تیرماه گفت: تاکنون 60 داوطلب در حوزه های علمیه استان زنجان مشغول به تحصیل هستند و صلاحیت برخی از داوطلبان ناقص است، حوزه علمیه محسوب می شود. .

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تعداد داوطلبان حضور در حوزه های علمیه کاهش یافته است، گفت: سال گذشته حدود 100 داوطلب در حوزه های علمیه استان زنجان مشغول به تحصیل بودند.

خلفی با بیان اینکه محدودیتی در تعداد متقاضیان ورود به مدارس علمیه در استان زنجان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در صورت واجد شرایط بودن متقاضیان برای تحصیل در مدارس علمیه استان پذیرفته می شوند.

وی با اشاره به عواملی که داوطلبان مدارس علمیه استان زنجان را حذف می کند، افزود: داوطلبانی که میانگین موفقیت آنها بسیار پایین است و یا دارای مشکلات جسمی و روحی هستند و یا در مصاحبه نمره پایینی کسب کرده اند، حذف می شوند.

معاون آموزش مدیریت حوزه های علمیه استان زنجان تاکید کرد: پذیرش داوطلبان آموزش در حوزه های علمیه استان زنجان ادامه دارد.

وی با اشاره به تقویم مدارس مدارس علمیه و امتحانات خرداد ماه مدارس علمیه استان زنجان گفت: برگزاری امتحانات خرداد ماه بر عهده مدیران مدارس علمیه استان زنجان است.

خلفی گفت: برخی مدارس علمیه استان زنجان در ایام ماه مبارک رمضان تعطیل شد و آموزش در آن مدارس تا یک ماه پس از ماه مبارک رمضان ادامه داشت. خرداد ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید