جبران خسارت و تجمیع برنامه درسی از تیرماه در استان زنجان اجرا می شود / ادامه ثبت نام مدارس تا مرداد


ساعت: 17:32
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855124

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

معاون اول اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح جبران و تثبیت یادگیری با هدف ارتقای یادگیری، ارتقای کیفیت مدارس و جبران موفقیت تحصیلی دانش آموزان از اوایل تیرماه تا اواخر مرداد اجرا می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از سوی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از ابتدای تیرماه تا پایان مرداد ماه برنامه ریزی برای جبران و تثبیت آموزش ها برای ارتقای آموزش، ارتقای کیفی انجام می شود. مدارس و برای جبران موفقیت تحصیلی دانش آموزان در طول اپیدمی تاج.

وی با اشاره به دانش آموزان مشمول این برنامه درسی گفت: برای کلیه دانش آموزان پایه های اول، دوم و سوم ابتدایی که در درس ریاضی پایه و فارسی هستند و کلیه دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی به زبان فارسی، علم و ریاضیات را انجام داد که در طول اپیدمی کرون به دلیل آسیب تحصیلی آسیب دید.

معاون اول اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرحی برای تجمیع و جبران یادگیری دانش آموزانی که عنوان نیاز به تلاش و قبولی در سنجش را کسب کرده اند اجرا می شود. که عنوان مقبول و مطلوب آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه این طرح یک طرح ملی است که توسط وزارت آموزش و پرورش اجرا می شود، گفت: این طرح به صورت کاملا رایگان برای دانش آموزان برگزار می شود و بار مالی برای اولیا و دانش آموزان نخواهد داشت.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه در دو شهرستان ایجرود و ماهنشان از جمله شهرهایی است که در استان زنجان در نظر گرفته می شود، خاطرنشان کرد: در این دو شهر برای تمامی دانش آموزانی که در تمامی دروس معدل قابل قبولی کسب کرده اند و نیاز به تثبیت و طرح جبرانی است. اجرای آموزش

وی با اشاره به اینکه ثبت نام مدارس ابتدایی از شانزدهم خرداد سال 1401 آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه دارد، افزود: ثبت نام مدارس در آرامش کامل و برنامه ریزی کامل انجام می شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امسال شاهد تجمعی در سطح منطقه و مدارس برای ثبت نام دانش آموزان نیستیم، گفت: در مدارس کاهش دهید تا دانش آموزان دچار مشکل نشوند.

وی در توصیه ای به اولیای دانش آموزان گفت: والدین دانش آموزان را در مدارس محل زندگی خود ثبت نام کنند.

قاسمی با بیان اینکه تفاوتی بین همه مدارس وجود ندارد و همه مدارس به کار آموزشی مشغول هستند، افزود: در حال حاضر مشخص نیست که کدام معلم در کدام مدرسه تدریس می کند و سازماندهی معلمان در سطح مدرسه به طور کلی انجام می شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید