لزوم کار جهادی و نظارت مجدانه برای بازگرداندن آرامش به بازار/ اصلا نباید شاهد گرانی باشیم

ساعت: 21:01
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784919

محمود حسینی پور توجه و رصد اصول بازار برای برخورد قاطع با سودهای سودآور و کلان را اولویت کنترل بازار دانست و گفت: به هیچ وجه نباید شاهد گرانی بازار باشیم و مصادیق آن باید قانونمند و قانونمند مورد توجه قرار گیرد. قاطعانه.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ سیدمحمود حسینی پور امشب در جلسه کارگروه تنظیم بازار در مازندران با اشاره به اینکه متأسفانه در سال های اخیر بازار آنطور که باید کنترل و رها نشده است، گفت: و نسبت به توزیع مستمر کالاها با نظارت و کنترل و نظارت مستمر اقدام کنید. اقدام قاطع در برابر عوامل بی ثبات کننده در بازار که باعث ناامنی می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در توزیع متعادل اقلام اصلی در اقصی نقاط استان دقت شود، افزود: بازار باید با نظارت بالا و مستمر اداره شود.

استاندار مازندران با عنایت به انعقاد تفاهم نامه بین بسیج و معاون اول رئیس جمهور بر تدوین برنامه های اجرایی برای استفاده از ظرفیت و توان بسیج در مأموریت های تنظیم بازار به ویژه بازرسی ها تاکید کرد.

حسینی پور توجه و نظارت بر اصول بازار برای مقابله قاطع با سود و سود کلان را از اولویت های کنترل بازار دانست و گفت: به هیچ وجه نباید شاهد گران فروشی در بازار باشیم و مصادیق آن باید قانونی و قاطع بررسی شود.

وی تاکید کرد: نظارت بر بازار و داد و ستد باید به گونه ای باشد که مردم احساس کنند مسئولان لازم مجدانه و قاطعانه برای احقاق حقوق خود تلاش می کنند.

استاندار مازندران دستور توزیع حداقل 200 تن مرغ گرم در روز در شهرستان ها را صادر کرد و افزود: باید اقدامات لازم برای مقابله با تمامی قطعات مرغ و گرانی های ناشی از آن انجام شود.

حسینی پور گفت: باید از ظرفیت این شرکت برای حمایت از دام برای توزیع مرغ منجمد استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران در این زمینه جایگزین استان تهران است، خاطرنشان کرد: برای تامین نیاز مرغ در استان تهران پس از تامین نیازهای درون استانی باید همکاری های لازم انجام شود.

گفتنی است در این جلسه درباره وضعیت اقلام اصلی و تنظیم بازار میوه و مرکبات در پایان سال بحث و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید