گرانی دارو نباید اتفاق بیفتد/ لزوم رعایت قوانین و کنترل دقیق تردد مرزی

ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794856

رئیس جمهور گفت: باید از برگزاری جلسات پرهیز شود و به ویژه در مراکز مذهبی مانند امامزاده ها، حسینه ها و مساجد، اقدامات بهداشتی دقیق و کامل رعایت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی ولیعهد کشور با قدردانی از استقبال مردم از تزریق نوبت سوم واکسن کرون گفت: امروز کارشناسان پزشکی اذعان دارند که تزریق نوبت سوم واکسن کراون از زندگی محافظت می کند. مردم در مقابله با کرونا موثر است و مراکز واکسیناسیون باید فعال باشند تا مردم بتوانند به راحتی و بدون مشکل واکسن را دریافت کنند.

رئیس جمهور افزود: امروز کشور ما به دلیل حمایت های مردمی و اقدامات پیشگیرانه از نظر گسترش تاج تاج در وضعیت نسبتا خوبی نسبت به سایر کشورها قرار دارد، اما دستگاه های مسئول باید برای کنترل مرز تلاش کنند. . قاچاق و تشدید اقدامات پیشگیرانه برای ایجاد آسیب.

رئیسی با اشاره به گزارش هایی مبنی بر گرانی برخی از داروها گفت: این گرانی ها که دوچندان تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است به هیچ وجه قابل قبول نیست و نباید اتفاق بیفتد و لازم است وزارت بهداشت با جدیت آن را پیگیری کند. به خرده فروشان اجازه می دهد در زمینه اقلام پزشکی گران قیمت فعال باشند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید