نباید بگوییم همه مسابقات جام جهانی را می بریم/ نباید از انور هشتبام عقب باشیم


ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910937

رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: نباید انتظار داشته باشیم که نتیجه خیلی خیلی عجیبی بگیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم رژه تیم ملی فوتبال CIP فرودگاه بین المللی گفت: من خودم به قطر نمی روم، اما آمده ام تا برای بازیکنان آرزوی سلامتی کنم. امروز در اردوی تیم ملی مادر 3 شهید خالقی پور تیم ملی را اعزام کرد. با حضور ایشان فضای خوب و معنوی ایجاد شد.

وی همچنین گفت: سپس تیم ملی خدمت آقای رئیس جمهور رفت. آقای سجادی و بنده آنجا صحبت کردند. آقای کی روش هم صحبت کردند و بازیکنان هم نظرشان را اعلام کردند. اتفاق خوبی افتاد جو خیلی خوبی در آنجا ایجاد شد که ای کاش بقیه بازیکنان در این دیدار داشتند.

تاج درباره صحبت های رئیسی نوشت: آقای رئیس جمهور گفتند اینجا تیم ملی ایران است و ما هم از بازیکنان حمایت می کنیم. مهمتر از همه این حرف کی روش را بسیار مهم می دانم که به آقای رئیسی قول داد که قطعاً برای ایران شادی خواهیم آورد. بازیکنانی مثل بیرانوند، پورعلیگنجی و امیری هم صحبت کردند.

وی همچنین تصریح کرد: همه امیدواریم و برای برد و خوشحالی به قطر می رویم اما باید عاقل باشیم و انتظار نداشته باشیم که نتیجه خیلی خیلی عجیبی بگیریم. ما نباید از پشت بام بیفتیم. ما تیم بسیار خوبی داریم. ما کشور بزرگ و بازیکنان قدرتمندی داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: قطعا با انگیزه به قطر می رویم و این اتفاق خوبی است اما نباید گفت که در همه بازی ها پیروز می شویم. در فوتبال هیچ چیز صددرصد نیست و آقای رایضی هم قول پاداش به بازیکنان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید