وزیر رهبری: این هفته لیست خبرنگاران اعزامی به جام جهانی را منتشر می کنیم/ اینکه بگوییم چیزی به دست نیاورده اند تعصب است/ ما این افراد را انتخاب نکردیم

وزیر رهبری: این هفته لیست خبرنگاران اعزامی به جام جهانی را منتشر می کنیم/ اینکه بگوییم چیزی به دست نیاورده اند تعصب است/ ما این افراد را انتخاب نکردیم

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گفتم لیست خبرنگارانی که به جام جهانی قطر رفته اند منتشر شود و اگر انتقادی وجود دارد در این باره با اصحاب رسانه جلسه بگذاریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گفتم لیست خبرنگارانی که به جام جهانی قطر رفته اند منتشر شود و اگر انتقادی وجود دارد باید در این زمینه با رسانه ها جلسه ای برگزار کنیم.

محمدمهدی اسماعیلی درباره اعزام افراد به مسابقات جام جهانی قطر به عنوان خبرنگار و فعال رسانه ای و اینکه برخی می گویند حضور برخی از آنها در افکار عمومی نتیجه ای جز ایجاد حاشیه نداشته است، گفت: اینکه چیزی به دست نیاورده اند تعصب است. . اما تقریباً سعی کردیم نمایندگانی از همه رسانه های فعال داشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دستور داده ام فهرست تمام کسانی که در این هفته فرستاده ایم منتشر شود و وابستگی صنفی، روزنامه ای و خبری آنها مشخص شود.

وی تاکید کرد: طبیعتا آن بخشی از اخباری که در اختیار مردم قرار می گیرد توسط این خبرنگاران ارائه می شود.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که خبرنگاران ورزشی در بحث جام جهانی در اولویت بودند اما کسانی که رفتند کاری به بحث جام جهانی و اخبار این دوره از مسابقات نداشتند، گفت: به رسانه ها، نامزدها و خبرنگاران اعلام کردیم. ما انتخاب نکردیم، سهمیه هستیم، به خبرگزاری ها و روزنامه ها دادیم.

وی خاطرنشان کرد: نمی توانم برای مسئول رسانه تصمیمی بگیرم. ما سهمیه داده ایم و آنها اسم داده اند و ما یک عدد انتخاب کرده ایم و برنده شده ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه متأسفانه جام جهانی برای ما زود به پایان رسید، گفت: گفتم لیست نفرات اعزامی این هفته منتشر می شود تا همه ببینند و گفتم اگر انتقادی وجود دارد باید انجام شود. نشست با اصحاب رسانه در معاونت

وی درباره آزادی برخی از هنرمندانی که در اعتراضات اخیر کشور بازداشت شده بودند و در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ارشاد در این امر دخالت داشته است، اظهار داشت: برای رفع مشکلات آنها تلاش کرده ایم و از دوستان مان تشکر می کنم. مراحل امنیتی و قضایی این کار کمتر شد و مشکلات این بستگان کمتر شد.

دیدگاهتان را بنویسید