همه کارها نادیده گرفته می شود. نمی توانیم به مشتریان خارجی خود بگوییم «بله» و «بله» را نصب کنند Moved/ سرمایه گذار مانند گنجشکی می ماند که با اولین شلیک می رود.

همه کارها نادیده گرفته می شود.  نمی توانیم به مشتریان خارجی خود بگوییم «بله» و «بله» را نصب کنند Moved/ سرمایه گذار مانند گنجشکی می ماند که با اولین شلیک می رود.

روز جدید علی شریعتی، عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق، در خصوص تاثیر قطعی اینترنت بر کار تجار و فعالیت‌های تجاری می‌گوید: ما که تجارت می‌کنیم و می‌خواهیم با مشتریان خارجی خود در ارتباط باشیم، با مشکل مواجه شده‌ایم. زیرا به هر حال نمی توانیم با مشتریان خود تماس بگیریم. فرض کنید سروش و نصبش کنید. درصد سرمایه گذاری مستقیم خارجی یکی از شاخص های کشورهای در حال توسعه است. این عدد بسیار مهمی است که برای جذب سرمایه گذار خارجی باید داشته باشیم. یکی از پیش نیازهای سنجش آن سهولت در انجام کار است که متاسفانه هر روز از آن دور می شویم.

یکی از اعضای اتاق بازرگانی ایران و عراق در خصوص تاثیر قطعی اینترنت بر کار و فعالیت بازرگانان می گوید: ما که کسب و کار هستیم و می خواهیم با مشتریان خارجی خود در ارتباط باشیم تا جایی که می توانیم با مشکل مواجه شده ایم. به مشتریان خود بگویید بله، به هر حال آن را نصب کنید. درصد سرمایه گذاری مستقیم خارجی یکی از شاخص های کشورهای در حال توسعه است. این عدد بسیار مهمی است که برای جذب سرمایه گذار خارجی باید داشته باشیم. یکی از پیش نیازهای سنجش آن سهولت در انجام کار است که متاسفانه هر روز از آن دور می شویم.

علی شریعتی در گفت وگو با «برگزیده» درباره تاثیر قطعی اینترنت بر فعالیت های تجاری، گفت: گزارشی از سوی کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی ایران تهیه و تحلیل شد و در این زمینه هشدار داد. طبق آمار حدود 9 میلیون نفر به طور مستقیم از این پلتفرم استفاده می کنند. گروه‌های دیگری مانند ما که کسب‌وکارمان تجارت است و می‌خواهند با مشتریان خارج از کشور ارتباط برقرار کنند، به دلیل اینکه نمی‌توانیم به مشتریان خود بگوییم سروش و بله را نصب کنند، با مشکل مواجه شده‌اند.»

وی ادامه داد: در سال 96 نیز مشابه این اتفاق افتاد، تذکراتی داده شد اما مسئولان تمام تلاش خود را کردند. بعد خیلی آرام تلگرام را فیلتر کردند حالا واتس اپ و اینستاگرام. از سوی دیگر دولت بودجه های کلان و بی حساب شده به درخواست های داخلی داده است که برخی می گویند از بیت المال پول دریافت کرده اند، اما در مقابل می گویند برای کارهای پراضطراب و اساسی گرفته اند. اگرچه باید از این اپلیکیشن ها الان استفاده شود، اما متاسفانه هیچ کدام فرصت تعویض پیدا نکردند و از کل کار غفلت شد.»

شریعتی در خصوص کسب و کارهای کوچک نیز گفت: فعالان فروشگاه های اینترنتی با کمبود اجاره، مواد و نیروی انسانی مواجه هستند و هیچ گونه حمایت و کمکی از آنها صورت نگرفته است.این کمک ها با هدف یک سری اپلیکیشن هایی است که نتیجه و کارایی آنها آن چیزی نیست که باید باشد. بودن

یکی از اعضای اتاق بازرگانی ایران درباره تاثیر قطعی اینترنت بر وام دادن به شرکای خارجی گفت: ما یک نکته داریم که سال هاست در مورد آن بحث می شود و آن نرخ سرمایه گذاری مستقیم خارجی است که یکی از شاخص های توسعه است. کشورها. این عدد بسیار مهمی است که برای جذب سرمایه گذار خارجی باید داشته باشیم. یکی از پیش نیازهای سنجش، سهولت انجام کار است که متاسفانه روز به روز از آن دور می شویم.

این فعال اقتصادی خاطرنشان کرد: همه می دانیم که سرمایه گذار مانند گنجشکی می ماند که با اولین شلیک می رود. ، نمایشگاهی در نزدیکی ما در دبی برگزار شد و سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری در حوزه فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام شد. شرکت ها آمدند، خریدند، سرمایه گذاری کردند و رفتند. اینکه دبی یک مریخ نورد پرتاب کرده و در حال توسعه علم فضایی خود است یک موهبت است، اما اینترنت یکی از حقوق اولیه است. متاسفانه فاصله ما با این فرصت ها و بحث های جهانی در دنیا هر روز بیشتر می شود.»

دیدگاهتان را بنویسید