نباید به مردم دروغ بگوییم/ ممکن است این تیم جام جهانی را غافلگیر کند

ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800199

هافبک تیم ملی گفت: این تیم می تواند جام جهانی را شگفت زده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سعید عزت الله درباره شرایط خود گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. تیم ما در نیم فصل در تعطیلات است. اما ما از تمرینات آگاه نیستیم. مصدومی ندارم و از هر نظر آماده هستم.

عزت اللهی در خصوص افزایش چشمگیر اعتماد به نفس و کیفیت بازی اش در میانه میدان و نحوه بازی اش در تیم ملی افزود: هر بازیکنی در طول بازی خود فراز و نشیب هایی دارد و گاهی ممکن است زمین بخورد. در زمان حضور کی روش هم موفق شدم در ترکیب ثابت باشم. اما وقتی این مصدومیت برای من اتفاق افتاد، سرمربی تیم ملی هم عوض شد و آقای ویلموتس آمد و یک سری اتفاقات دیگر افتاد که من را کمی پیچیده تر کرد. مصدومیت طولانی مدت شرایطی است که دوست دارم هیچ فوتبالیستی آن را تجربه نکند. در این شرایط بازیکن باید دو یا سه بار برای بازگشت به موقعیت قبلی تلاش کند تا به موقعیت قبلی بازگردد. من هم از این قاعده مستثنی نبودم. با آمدن آقای اسکوچیچ شرایط تیم ملی تغییر کرد و در شرایطی وارد بحرین شدیم که واقعاً بحث مرگ و زندگی وجود داشت و کوچکترین اشتباهی می توانست منجر به حذف تیم ملی در مرحله مقدماتی شود. جام جهانی قطر. ما بازیکنان تیم ملی هم به دلیل حساسیت بسیار بالای این مسابقات تحت فشار بودیم. این حتی ممکن است روی زندگی فوتبالی بازیکنان ما تأثیر بگذارد، اگر نتیجه‌گیری نشود. اگر تیم ملی شکست بخورد این نسل از فوتبال ایران می سوزد و حیف است که این تعداد بازیکن مستعد و با کیفیت نتوانند در جام جهانی حاضر شوند. من هم بعد از ریکاوری از مصدومیت به اردوی تیم ملی برگشتم و توانستم خواسته های اسکوچیچ را در زمین برآورده کنم و به مرور زمان این اعتماد به نفس بیشتر شد. وقتی اعتماد بین مربی و بازیکن قوی باشد، اثربخشی هر دو طرف افزایش می یابد. خوشحالم که توانستم اعتماد مربیان را جلب کنم و نه تنها من بلکه همه بازیکنان از وضعیت تیم ملی راضی و از نتایج راضی هستند. امیدوارم در این گام آخر پاداش زحماتمان را بگیریم و مردم راضی باشند.

هافبک تیم ملی در ادامه برای حمایت هایی که از تیم ملی شد، گفت: همه دست به دست هم دادند و برای موفقیت تیم ملی تلاش کردند و تلاش بازیکنان، کادر فنی و حمایت فدراسیون فوتبال فعال شد. حضورشان دلخراش بود، ما نمی‌توانیم به مردم دروغ بگوییم و باید صادق باشیم، فوتبال ایران همیشه یک سری مشکلات داشته و زمانی که فدراسیون آقای عزیزی هادم روی کار آمد، مهم این بود که ما در آن زمان تمام تلاش خود را برای کمک به فدراسیون انجام دادیم که وقتی می بینید یک نفر برای حل یک سری مشکلات تلاش می کند همه تلاش خود را می کند و باید سایر نهادها و ارگان ها بیایند و به تیم ملی ایران کمک کنند و افتخار کنند. نام ایران. کردن.چون در اینجا نفع فردی ملاک نیست و این موفقیت از طرف همه مردم ایران نوشته شده است.همانطور که در جام جهانی روسیه قهرمانی تیم ملی را به نام خود نوشتند. ایران و شخص یا نام خاصی وجود نداشت. اما مشکلات دست به دست هم می دهند.

عزت الله در خصوص دو بازی آینده تیم ملی و احتمال صعود بعد از بازی با عراق گفت: فوتبال غیرقابل پیش بینی است و هزار و یک اتفاق می تواند بیفتد. اما تلاش می کنیم حالا که میزبان هستیم و در صورت امکان حضور تماشاگران نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگران بازی کنیم. ما دوست داریم این صعود را با تماشاگران خود جشن بگیریم. سعی می کنیم بازی اول را تمام کنیم تا برای بازی های دیگر استرس نداشته باشیم.

ملی پوش در خصوص احتمال صعود از مرحله گروهی جام جهانی گفت: نمی توان افزایش از مرحله گروهی را به صورت رویایی بیان کرد اما باید برای رسیدن به آن تلاش و مبارزه کرد. با برنامه ریزی مناسب و ایجاد شرایط لازم می توان به این سوال توجه کرد. البته من معتقدم که چرا نباید این اتفاق بیفتد. اما قبل از آن به امکانات و زیرساخت هایی نیاز داریم که به آمادگی و پیشرفت تیم ملی کمک کند و اعتماد بازیکنان را برای قدرتمند شدن در عرصه مهمی مانند جام جهانی افزایش دهد.

با برنامه ریزی مناسب و تدارک بازی ها و اردوهای تدارکاتی می توان به این امر خوش بین بود. ما بازیکنان باید تمام تلاش خود را انجام دهیم و امیدوارم به این هدف برسم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید