هر لحظه ممکن است در فوتبال هر اتفاقی بیفتد/ کیش نباید فقط به جام جهانی قطر بند باشد


ساعت: 17:42
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910150

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازگشت تماشاگران گفت: هزینه جام جهانی امسال زیاد است و رفتن تماشاگران از تهران به قطر در یک روز به صرفه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال به منظور برگزاری المپیاد ملی فوتسال جام کیش در خصوص جو قطر برای جام جهانی و تمایل قطر برای میزبانی به خبرنگاران گفت: در یک روز کاری توانستیم برای اعزام تیم ملی با مسئولان محترم قطر دیدار و بازدید کنیم.

تاج در ادامه تصریح کرد: در جلسات متعددی با قطر مشکلاتی را پیش بینی و بیان کرده بودیم که مشکل اصلی آن هتل اسکان بود که با پیگیری ها حل شد و مشکلاتی در خود ورزشگاه وجود داشت که این مشکلات نیز برطرف و انجام شد. فکر می کنم مشکل حل نشدنی ایاب و ذهاب و مشکلات جانبی تیم ملی فوتبال بزرگسالان که در واقع قرار است در جام جهانی قطر شرکت کند، مشکل و مانعی بر سر راه آنها نیست، اما در هر صورت ممکن است اتفاقی بیفتد. فوتبال در هر زمان یا درخواست هایی دارید که قابل پیش بینی نیست.

وی افزود: البته طرف قطری تمام تلاش خود را برای همکاری با ایران انجام داده است، هر آنچه که برنامه ریزی شده بود به خوبی پیش رفته است و در حال حاضر مشکل خاصی با طرف قطری نداریم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما در کشورمان یکسری مشکلات داریم که باید حل شود و موانع باقی مانده برطرف شود.

مهدی تاج در خصوص استفاده از منطقه آزاد کیش برای جام جهانی قطر گفت: کیش در حال حاضر چهار زمین عالی فوتبال دارد و نباید به جام جهانی قطر گره خورد.

تاج در خصوص زمان اعزام تیم ملی به کیش افزود: روز دوشنبه تیم ملی به قطر اعزام می شود و ایران به مصاف تونس می رود و زمان زیادی تا جام جهانی باقی نمانده و ملی پوشان این دیدار را انجام خواهند داد. نمی توانم در این مدت کوتاه به کیش بیایم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازگشت تماشاگران گفت: هزینه جام جهانی امسال زیاد است و برای تماشاگران به صرفه است که یک روز از تهران به قطر بروند و پس از تماشای بازی به تهران برگردند.

دیدگاهتان را بنویسید