فینال حق ما بود/ در مسابقات جهانی هندبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد


ساعت: 18:46
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890175

سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، صعود تیم ایران به فینال این بازی ها را حق اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از پایان مسابقات هندبال بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و کسب مدال برنز توسط تیم ملی ایران در این مسابقات این مسابقات گفت: قطعاً باید در فینال این رویداد حضور می یافتیم، اما اتفاقاتی افتاد. این اتفاق افتاد و مانع از صعود ایران به فینال شد.

وی ادامه داد: تیم هندبال ترکیه در این بازی ها با دو باخت به مدال نقره رسید و ما با یک باخت به مدال برنز رسیدیم اما ورزش خوبی است. من به بازیکنانم افتخار می کنم و باید بگویم که آنها واقعا خوب بازی کردند.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران افزود: ما در این مسابقات حتی بدون بازیکنان خوبی مثل سجاد استاکی، پوجا نوروزی نژاد یا یونس عطار که در این مسابقات مصدوم شدند عملکرد خوبی داشتیم و حتی در آخرین بازی مقابل حریف قرار گرفتیم. با چند بازیکن محروم و البته مقابل عربستان پیروز شدیم.

وویویچ با ابراز خرسندی از بازیکنانش در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: همه ما در تیم ملی مانند یک خانواده بزرگ هستیم که می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی هندبال با اشاره به جام جهانی پیش رو افزود: زمان کافی برای آماده شدن برای جام جهانی داریم و فراموش نکنیم در جام جهانی هر اتفاقی ممکن است بیفتد.



دیدگاهتان را بنویسید