اصلاح طلبان و اصولگرایان گوش های خود را باز کنند، اگر برای ایران اتفاقی بیفتد، دشمن اولین کسی است که آن را به چوبه دار می فرستد.

اصلاح طلبان و اصولگرایان گوش های خود را باز کنند، اگر برای ایران اتفاقی بیفتد، دشمن اولین کسی است که آن را به چوبه دار می فرستد.

روز جدید استاندار مازندران با اشاره به اینکه دشمن همانطور که از نامش مشخص است بر اساس دشمنی است گفت: در مقابل توطئه های دشمن هر اقدامی که دشمن علیه انقلاب اسلامی انجام داد موفقیت موثری برای نظام داشت.

حسینی پور گفت: ما یک مدیر انقلابی می خواهیم و تا شهادت انقلاب اسلامی … مامورانی را برای تماشای مدیران استخدام کردیم. کدام منشی با بیکاری اش آب به آسیاب دشمن می ریزد.

سیدمحمود حسینی پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن شماره یک استان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: کشور در شرایطی قرار دارد که مورد هجوم ضدانقلاب و خدمات بیگانه قرار گرفته و مردم را نگران کرده است. کشور.

وی افزود: اگرچه مردم ما در 43 سال انقلاب اسلامی امتحانات سختی را پشت سر گذاشتند، اما مردم میدان در همه آزمون ها پیروز بوده اند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دشمن همانطور که از نامش پیداست بر اساس دشمنی است گفت: در مقابل توطئه های دشمن هر اقدامی که دشمن علیه انقلاب اسلامی انجام داد موفقیت موثری برای نظام داشت.

استاندار مازندران بزرگترین توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی را مبنای تحریم ها دانست و ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران الگوی مدیریت تحریم های کشورهای مدعی ابرقدرت را آموخته است. دور زدن تحریم ها یکی از سخت ترین اقدامات بود و در این مسیر هزینه های زیادی پرداخت کردیم.

حسینی پور با اشاره به اینکه دشمن در عرصه امنیت جمهوری اسلامی را تهدید کرده و تاکنون موفق نبوده است، گفت: جمهوری اسلامی توانسته با توکل به خدا و اهل بیت از بسیاری از بحران ها عبور کند که این بحران ها تبدیل شده است. عامل مهمی که دشمن بلد نیست با انواع ابزار مدرن مبارزه کند حمایت معنوی چیست؟
*توطئه پیچیده دشمن در اغتشاشات اخیر

وی به اغتشاشات اخیر دشمنان در کشور اشاره کرد و گفت: برای ایجاد امنیت مردم و انقلاب اسلامی، تمام توطئه های دشمن، این توطئه اخیر پیچیده ترین برای توقف روند انقلاب اسلامی بود. .

استاندار مازندران درگذشت خانم امینی را یکی از فضاهای تبلیغاتی دشمن دانست و افزود: همه رسانه های دشمن جمهوری اسلامی را بمباران تبلیغاتی کردند و حتی اقشار خاکستری جامعه نیز به این جریان دشمن پیوستند.

وی گفتمان سازی را یکی دیگر از ترفندهای تبلیغاتی دشمن می داند و می گوید: همه سلبریتی ها با دشمن گفت و گو کرده اند که چرا این اتفاق برای یک زن افتاده است.

حسینی پور به تبلیغات رفتاری به عنوان یکی دیگر از هجمه های دشمن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد بحران در کردستان و شرق کشور از دیگر توطئه های ضدانقلاب است و دستگاه های اطلاعاتی در این اغتشاشات مشارکت داشته اند تا باعث ایجاد بحران در کردستان و شرق کشور شوند. کشور یک مشکل

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با رهبری و شیعیان موفق شد ابرقدرت ها را در جای خود قرار دهد، تصریح کرد: رهبری با تدبیر خود موفق شد هیمنه ضدانقلاب را خدشه دار کند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند باید با توطئه های دشمن مقابله کنیم. رهبری در تجزیه و تحلیل حریف منحصر به فرد است.

استاندار مازندران با بیان اینکه دشمن به دنبال تجزیه کشور است گفت: ایران اسلامی پدر استکبار را کشته است. رهبری فرمودند: دشمن در مقابل انقلاب اسلامی مشکلات روحی ایجاد کرد. امروز دشمن دانش آموزان دبیرستانی را علیه ما هدف قرار داده است.

حسینی پور بیان می کند: جوانان دهه 70 و 80 فرزندان انقلاب هستند. بعد از سه سال تعلیق تاج، دشمن در فضای مجازی به فرزندان ما آموزش نظامی داده است که نشان می دهد دشمن عمدا و بدخواهانه وارد شده است، باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله حساب بچه ها را از دشمنان جدا کرده ایم و صف افرادی که وارد میدان اعتراض شده اند نیز به دلیل فشار اقتصادی تقسیم شده است، گفت: اکثر دستگیرشدگان از خانواده های کم درآمد، مطلقه هستند. و کودکان آسیب دیده اجتماعی؛ برای این قشر از جامعه برنامه ریزی لازم است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مسئولان باید با برنامه ریزی تلاش کنند تا خللی در ارائه خدمات ایجاد نشود، افزود: مسئولیت بر عهده او نیست که بر عهده او باشد و به کار خود ادامه دهد؛ بلکه باید با برنامه ریزی انجام شود. ما همچنان با صدور مجوز کار مشکل داریم.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیران انقلابی باید با مردم رفتار مناسب داشته باشند تا دشمن از فضای خالی سوء استفاده نکند، گفت: مسئولان در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند. در برخی مدارس اگر دانش آموزی بدون حجاب بیرون برود، مدیر مسئول است.

*نظارت بر مدیران دولتی

حسینی پور بر ایجاد امنیت در جامعه تاکید کرد و گفت: عواملی را برای نظارت بر مدیران استخدام کردیم; کدام منشی با بیکاری اش آب به آسیاب دشمن می ریزد.

وی با بیان اینکه برخی از مدیران در این شرایط کمک کردند و احساس مشارکت کردند، گفت: ما یک مدیر انقلابی می خواهیم و او شهید انقلاب اسلامی می شود.

استاندار مازندران افزود: می دانم که برخی مدیران نشستند و تحلیل کردند که در آینده چه خواهد شد و چه خواهد شد. همه اعم از اصلاح طلبان و اصولگرایان باید گوش خود را باز کنند که اگر کسی فکر می کند قرار است برای ایران اتفاقی بیفتد، بداند که دشمن کاری به آن ندارد، نه اینکه فکر کند با او کاری ندارد. اما اینکه ابتدا او را به چوبه دار بفرستند.

وی یادآور شد: در مقابل این دشمن محکم بایستیم، اگر انحرافی از ما هست و اگر امیدی هست از رهبری و مردم است.

حسینی پور به امید مردم نسبت به عملکرد دولت در کشور اشاره کرد و یادآور شد: سال ها دشمن اجازه نداد جمهوری اسلامی با بازار شرق کشور ارتباط برقرار کند اما در این دولت کریدور شمال به جنوب تقویت شده است. و ما با روسیه، چین و هند در تماس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: روسیه سالانه 270 میلیارد دلار درآمد دارد که اگر مازندران از این بازار سهم داشته باشد اقتصاد استان متحول می شود.

استاندار مازندران احیای صنایع بی سر و صدا در دولت سیزدهم را گامی موثر در توسعه اقتصادی مازندران دانست و گفت: برخی از مدیرانی که کم کار هستند باید فعال شوند و در جابجایی زیر مجموعه معطل شدند، به کارکنانی انقلابی و با انگیزه نیاز داریم. .

دیدگاهتان را بنویسید