فدراسیون کشتی آمریکا از تیم ملی فرانسه دعوت نکرد/ ممکن است دو تیم برای جام جهانی و بازی های آسیایی داشته باشیم.

زمان: 09:23
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790492

سطح لیگ برتر برخلاف فصول قبل بالا بود.

سرمربی تیم ملی کشتی کشورمان گفت: در مورد دعوت از فدراسیون کشتی آمریکا هم بگویم که این اعلام برای تیم ملی رایگان بوده است. نه تیم ملی فرانسه.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی کشورمان در خصوص رقابت های لیگ برتر در این رشته گفت: تقریباً تعداد زیادی از بچه های خوب ما در این مسابقات شرکت کرده اند و در 4 تیم تقسیم شده اند. شاهد مبارزه خوب و جذابی بین دو تیم برگزار کننده فینال بودیم و بر خلاف دور مقدماتی، نیمه نهایی و فینال عالی بود.

وی با اشاره به چرخه انتخابی تیم ملی ادامه داد: در این مورد حرفی برای گفتن ندارم، زیرا چرخه انتخابی تیم ما یک امر مشخص و روتین است و همه می توانند در سایت فدراسیون کشتی نحوه قرعه کشی و اعمال آن را ببینند. همانطور که نوشته شده است. “

بنا در خصوص جوانان تیم ملی در مسابقات پیش رو گفت: در حال حاضر تیم ملی جوانان ما بیشتر کودکان زیر 23 سال هستند و نسل جدیدی از جوانان هستند که روز به روز بهتر می شوند. زیرا اگر نیروهای آسیایی به آن زمان نرسند و تاریخ مسابقات تغییر نکند، بازی های آسیایی مانع برگزاری جام جهانی می شود. ما باید دو تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره رقابت های بین المللی گفت: ابتدا مسابقات قهرمانی کشور 26 آذرماه برگزار می شود، سپس در دی ماه جام تختی انتخاب می شود و در فاصله 15 یا 9 آذرماه جام تختی برگزار می شود. تقریباً مرحله نهایی است. انتخاب درونی ما. بازیکنان منتخب سپس به مسابقات بین المللی و نهایی انتخابی می روند و طی این مراحل مشخص می شود چه کسانی برای مسابقات قهرمانی آسیا و چه کسانی برای جام جهانی انتخاب خواهند شد.

وی افزود: بازی های آسیایی المپیکی و 6 وزنی است اما جام جهانی 10 وزن است و در جام تختی انتخابی نهایی 4 وزن داریم. یعنی در وزن 55 کیلوگرم، 60 کیلوگرم، 72 و 87 کیلوگرم. افراد دیگری که خارج هستند و سایر افرادی که به آن ملحق می شوند. تیم نفرات اول جام تختی به مسابقات آسیایی می رود و برمی گردد و سپس به چرخه مسابقات برون مرزی می رویم.

بنا تاکید کرد: حضور تماشاگران در سالن ها به دلیل مشکلات عروق کرونر به دلیل محدودیت های بهداشتی و نظر وزارت بهداشت ممنوع است اما خوشبختانه وضعیت بهتر خواهد شد. در مورد دعوت از فدراسیون کشتی آمریکا باید بگویم که این پیام برای تیم ملی رایگان بود. نه تیم ملی فرانسه.

وی در پایان گفت و گو با خبرنگاران گفت: طبیعتا حق مبارزه به عنوان اولین رشته ورزشی و ملی بالاست و باید به صورت ویژه دیده شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید