آیت الله علوی گرگانی برای دفاع از آرمان های انقلاب تلاش مجدانه ای انجام داد


ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815864

رئیس جمهور گفت: آیت الله علوی گرگانی برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تلاش مجدانه ای داشته است که بی شک توشه ای شایسته برای این عالم ربانی فراتر خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی درگذشت آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی را تسلیت گفت: اسلام تلاش مجدانه ای داشته است که بی شک توشه ای شایسته برای این عالم ربانی در سرای آخرت خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

به نام خدا

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

درگذشت مرجع عالیقدر شیعیان آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی موجب درد و رنج فراوان شد.

این عالم برجسته که از دانش آموختگان برجسته اساتید بزرگ حوزه های علمیه از جمله آیات عظام بروجردی، گلپایگانی و به ویژه حضرت امام خمینی(ره) به شمار می رفت، سال ها به تدریس فقه و اصول پرداخت و به ترویج معارف اهل بیت پرداخت. -بیت علیهم السلام و سرودن آثار به زبان فارسی اردو و عربی مرزهای فرهنگی شیعه را گسترش می دهند.

این وکیل وارسته و وارسته در کنار رهنمودهای مردمی و تحصیل طلاب و نیز انجام امور خیر و نیکوکاری در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تلاش مجدانه ای انجام داد که بی شک توشه ای شایسته برای آن خواهد بود. دنیای الهی در زندگی پس از مرگ

این مصیبت وارده را به بیت مطهر، حوزه های علمیه، شاگردان عالم آخرت و مردم شریف استان گلستان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای جد بزرگوارشان صبر و سلامتی مسئلت دارم. همه بازماندگان

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید