رئیس قوه قضاییه از اقدامات مجدانه رئیس کل دادگستری هرمزگان قدردانی کرد


ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813781

رئیس قوه قضائیه از اقدامات مجدانه رئیس قاضی فعلی و سابق استان هرمزگان و دادستان مرکز آن استان تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محسنی اژه ای امروز (دوشنبه 16 اسفندماه) در جلسه شورای عالی قضایی با تبریک عید سعید فطر و ولادت با سعادت مسعود در این ماه خجسته گفت: میلاد با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار بر تمامی نیروهای مسلح و سپاه پاسداران مبارک باد. سپاه پاسداران تحت اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ایفای مسئولیت اولیه خود در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های الهی و انقلابی آن، تولید قدرت و اعتلای اقتدار و عزت نظام و کشور خوش درخشید.

رئیس قوه قضاییه در بخشی دیگر از سخنان خود، سامانه های الکترونیکی در «گمرک»، «وزارت صمت»، «کشتی و بنادر» و «مالکیت» را در حل بسیاری از مشکلات موجود و اصلاح صادرات کارآمد به یکدیگر مرتبط دانست. فرآیندهای واردات وی بر ضرورت تحقق کامل این مهم می دانست و تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در ادامه به روند پرهزینه، اشتباه و مفسده واردات کالا به کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه کالاها و کالاهای ضروری و ضروری با هزینه و تلاش اما به دلیل ناهماهنگی وارد کشور می شود. سهل انگاری و اشتباه تا مدت ها در انبارها و بنادر گمرک می مانند یا متروک و خراب می شوند و یا در اثر این نگهداری طولانی هزینه های مضاعف را به همراه دارند که به معنای آسیب و هدر رفتن بیت المال است. وظیفه ذاتی او در پاسداری از بیت المال این موضوع را جدی می گیرد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به سفر اخیر خود به استان هرمزگان و بازدید میدانی از بنادر، گمرکات و انبارهای املاک استان، تنها در یکی از بنادر کشور بیش از 8000 کانتینر کالای ناخواسته وجود داشت و گفت: 000 از این 8000 کانتینر کالا برای اعطای امتیاز به سازمان اموال تکمیلی تحویل داده شده است که باید در اسرع وقت اعطا شود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه ساماندهی موارد و فرآیندهای حاکم بر واردات و صادرات کالا و همچنین ساماندهی اموال نسبت به گذشته بسیار مطلوب شده است، در این زمینه استان هرمزگان را مطلوب تر کرده است. از دادستان استان تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید