حمایت دولت و شخص وزیر نقطه عطفی در توسعه اسکی است/ امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در المپیک زمستانی باشیم.

ساعت: 23:23
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1798022

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: حمایت های دلسوزانه دولت و وزیر ورزش و جوانان نقطه عطفی در توسعه اسکی در ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در حاشیه برگزاری هفته دوم مقدماتی المپیک زمستانی گفت: هفته دوم انتخابی المپیک زمستانی به درستی برگزار شد. اتفاق بسیار خوبی که امروز شاهد آن بودیم حضور سجادی مقام ارشد وزارت ورزش بود که روحیه و انرژی خاصی به جامعه اسکی و ورزش های زمستانی بخشید.

وی افزود: انصافاً سجادی وقتی امروز رفتم شرایط جدیدی ایجاد کرد و به سمت افق بسیار بزرگتر و گسترده تری پیش می رویم و فکر می کنم نقطه عطفی برای توسعه ورزش های زمستانی در ایران در دولت جدید است. و رئیس جمهور و وزیر ورزش او سجادی خواهد بود.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: امیدوارم با این نگاه و رویکرد حمایتی که سجادی در مسابقات اسکی پیش رو از المپیک و بازی های زمستانی آسیایی گرفته تا مسابقات قهرمانی آسیا و سایر مسابقات بین المللی پیش رو دارد. بتوانیم در ورزش این کار را انجام دهیم. «برف و چه ورزش هایی را در سالن های یخی دنبال خواهیم کرد تا شاهد اتفاقات خوب باشیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید