توسعه سرزمین های اشغالی نقطه عطفی در مبارزات مردم فلسطین است


ساعت: 23:03
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823531

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: رویدادهای مهم کنونی در سرزمین های اشغالی را می توان نقطه عطفی در انتفاضه و مبارزه مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایرنا از شورای وحدت تبلیغات اسلامی، سومین جلسه ستاد انتفاضه و قدس با حضور رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کارکنان این سازمان و اعضای ستاد انتفاضه و قدس برگزار شد. جهاد اسلامی و ایران وودشا وودشا .

رمضان شریف در ابتدای این دیدار با اشاره به ماه مبارک رمضان و اوج گیری مبارزات ملت فلسطین در این ماه گفت:

وی با اشاره به مبارزات چشمگیر مردم فلسطین در ماه های اخیر و شرایط مختلف نظامی و امنیتی که در سرزمین های اشغالی به وجود آمده است، گفت: مقاومت و تقابل به کرانه باختری و تمامی اراضی اشغالی سرایت کرد.

رئیس ستاد انتفاضه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران منطق و دیدگاه دینی، انسانی و حقوق بشری به موضوع فلسطین و موضوع حمایت از مردم مظلوم آن دارد و این یک دیدگاه است. موقعیت محکم و ثابت

رمضان شریف ادامه داد: روز قدس هر ساله به عنوان روزی خوانده می شود که پرونده جنایت و اشغال رژیم موقت و رو به زوال صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تجاوز به مسجد الاقصی به عنوان قبله اول. مسلمانان نیز خوانده می شوند حساسیت بسیار مهم است و راهپیمایی روز قدس تأثیر راهبردی قابل توجهی بر روند انتفاضه مقدس خواهد داشت و الهام بخش مبارزان فلسطینی خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه هماهنگی های لازم برای هرچه باشکوه شدن ستاد روز قدس انجام شده و امسال علاوه بر مراسمات میدانی، برنامه های هماهنگی در فضای مجازی و رسانه ها نیز داشته ایم.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس هماهنگ کننده تبلیغات اسلامی گفت: توفیق، حضور پرشور و شادی مردم در مسیرهای راهپیمایی روز قدس خواهیم بود و شرایط و بسترهایی برای برگزاری این راهپیمایی وجود دارد. مراسم در فضای باز

در ابتدای این دیدار ابوشریف نماینده جنبش اسلامی فلسطین در جمهوری اسلامی ایران به ارائه تحلیلی از وضعیت کنونی فلسطین پرداخت و گفت:

وی افزود: صهیونیست ها در طراحی جدید خود راهبرد و سیاست گام به گام را در پیش گرفته اند و با برنامه ریزی برای حضور شهرک نشینان و مسلمانان فلسطینی سعی در حفظ حضور دائمی خود دارند.

نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران تاکید کرد: متأسفانه برخی کشورهای عربی موضوع بازسازی غزه را منوط به آرام کردن اوضاع قدس کرده‌اند، اما با وجود فشارهای صهیونیست‌ها و تشکیلات خودگردان، مردم به صحنه آمدند و موضوع را تعریف کردند. رژیم صهیونیستی علاوه بر رفع شروط خود، برای پایان دادن به وقایع بیت المقدس به واسطه گری متوسل شد.

در پایان جلسه اعضای حاضر گزارشی از روند اقدامات و برنامه ها به مناسبت روز قدس ارائه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید