14 پاساژ و مجموعه ورزشی به نام شهدا/ نام مجموعه ورزشی گل گندم به «شهید جواد شاعری» تغییر یافت.


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819188

با تصویب کمیته اسامی شورای شهر تهران؛

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تصویب صورتجلسه هفتم و هشتم در کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران، 14 راه و یک مجموعه ورزشی را به نام شهدا نامگذاری کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در پنجاه و پنجمین جلسه خود، هفتمین و هشتمین صورتجلسه کمیته نامگذاری شورای شهر را بررسی کردند.

نرگس مدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح این پروتکل ها گفت: پل بهاران در مناطق 17 و 18 به نام شهید محمدعلی بایرامی، کوچه قاضی عسگر در منطقه 12 در نام شهید احمد نظری کوچه بهنام منطقه 12 به نام شهید احمد کاظمی کوچه وارسته در منطقه 7 به نام منطقه 7 و به نام شهید الفر فر کاظمی منطقه 8 به نام شهید ابراهیم زینلی شد.

وی افزود: همچنین مجموعه ورزشی گل گندم در منطقه 17 به نام شهید جواد شاعری نامگذاری شده است.

مدنی پور با قرائت دقیقه هشتم توسط کمیته اسامی گفت: همچنین کوچه جنت در منطقه 13 به نام شهید منصور کیاسری، کوچه حمام فیروزه در منطقه 13 به نام شهید محمد کریم سرشت و کوچه تورج در منطقه 3 به نام شهید محمد کریم سرشت نامگذاری شده است. بعد از شهید کمال قریشی.

به گفته وی، کوچه عطایی در محله 18 به نام شهید محمد بحری، کوچه نوساز در محله 18 به نام شهید محمد جواد و گلمرضا زینلی، کوچه نهب در محله 18 به نام شهید احمد نیا کیاسری، کوچه یازدهم محله شهید نیازعلی شاهی غسل تعمید شد.

در نهایت اعضای شورای شهر به اتفاق آرا صورتجلسه کمیته نامگذاری را تصویب کردند.

انتهای نام /
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید