به موفقیت همه ملی پوشان پوکه دار بانوان در جام جهانی امیدوارم


ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819278

در حاشیه دیدار سرپرست معاونت بانوان رئیس جمهور با تیم ملی پومسه؛

سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: تلاش و انگیزه تیم ملی پومسه بانوان من را به موفقیت انفرادی در مسابقات جهانی امیدوار کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی پومسه بانوان فدراسیون تکواندو، اردوی آماده سازی تیم ملی پومسه بانوان کشورمان برای حضور در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان با حضور عشرت شاه محمدی سرپرست نایب رئیس فدراسیون تکواندو و مهروز ساعی مشاور مشاور برگزار شد. بانوان فدراسیون تکواندو.

شاه محمدی در دیدار با ملی پوشان اعزامی به این مسابقات گفت: ابتدا برای تیم ملی آرزوی بهترین ها را دارم و البته اشتیاق و انگیزه همه در تمرینات باعث خوشحالی و امیدواری من شد. برای عملکردشان.» امروز به تمرین آمدم تا با تیم ملی دیدار کنم تا مشکلی وجود داشته باشد، اما خوشبختانه همه بازیکنان از شرایط و امکانات راضی هستند.

وی افزود: امروز (یکشنبه 13 فروردین) اولین روز از ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی است. در این روز به خدا نزدیکتر هستیم و شهروندان می توانند از فضیلت این ماه نهایت استفاده را ببرند. باید از خداوند متعال بخواهیم که در این ماه پر برکت و البته در اولین روزهای بهار، فصلی که همه چیز از نو شروع می شود، به تیم ملی کشورمان در مسیر موفقیت کمک کند.

لازم به ذکر است که یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه جهان از 1 تا 4 اردیبهشت 1401 میزبان کره جنوبی در گوئیانگ خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید